801-000-701
kom. 71 340 50 50
pn-pt: 8-22, so: 9-19, ni: 13-20
e-Gazele Biznesu 2015 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Rzetelna firma Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
Wyszukaj artykuł:
Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Gwarancja Organizatora
Od 2015 roku jesteśmy Touroperatorem i posiadamy Gwarancję ubezpieczeniową.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »


 

Jak rezerwować

JAK REZERWOWAĆ


JAK REZERWOWAĆ W SKRÓCIE

Podajemy proste kroki do Rezerwacji przez internet w Traveliada.pl


Szybka rezerwacja online lub przez telefon, jak mamy wybrany hotel i cała procedura rezerwacji może potrwać tylko 10 lub 15 minut, jeżeli nie macie Państwo hotelu i nie wiecie, co wybrać zdajcie się na doświadczenie naszych sprzedawców, sprzedajemy turystykę już 16 lat.


1. Do rezerwacji niezbędne są dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres, telefon wszystkich uczestników
2. Na podstawie w/w danych robimy umowę lub formularz zamówienia i wysyłamy na email
3. Państwo robią wpłatę najlepiej bank - bank
4. Wysyłacie Państwo potwierdzenie wpłaty, jeżeli wpłata jest bank - bank nie trzeba bo przelew księguję się od razu
6. Odsyłacie Państwo podpisane dokumenty zamówienia faxem, zeskanowane lub zdjęcie
7. Wysyłamy Państwu dokument podróży
8. Zgłaszają się Państwo na lotnisku, do autokaru lub w hotelu / w apartamentach 
9. I można wypoczywać na wakacjach :) :) woda, plaża, słońce i all inclusive .... zwiedzać świat .... szusować na nartach .....lub na egzotycznych wyspach poznawać dzikie zakątki świata.... itd.

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI ONLINE W TRAVELIADA.PL LUB PRZEZ KONSULTANTA

JAK REZERWOWAĆ


Założenie rezerwacji wycieczki turystycznej może odbyć się poprzez:


A. Internet

Korzystając z wyszukiwarki internetowej Traveliada.pl, określają Państwo parametry interesującego Państwa wyjazdu. Następnie, po wyświetleniu listy ofert, które spełniają zadane kryteria wyszukiwania, wybierają Państwo najbardziej Państwu odpowiadającą propozycję. Po dokładnym zapoznaniu się z opisem wycieczki, jej ceną: co cena zawiera, czego cena nie zawiera, czy cena zawiera promocję i do kiedy promocja trwa sprawdzają Państwo jej dostępność poprzez kliknięcie na przycisk "Oblicz cenę całkowitą". Jeżeli cena zostanie przeliczona oznacza to, że oferta jest dostępna, a dokonanie rezerwacji możliwe. Wtedy powinni Państwo nacisnąć przycisk "Rezerwacja online lub "Rezerwacja wstępna". Każda rezerwacja musi mieć uzupełnione dane, takie jak: imię i nazwisko, adres zameldowania, datę urodzenia, adres e-mail oraz numer telefonu. Rezerwacja musi zostać uzupełniona o pozostałe dane osobowe wszystkich uczestników, ich imiona i nazwisko, adres zameldowania oraz datę urodzenia. Po uzupełnieniu formularza należy zaznaczyć informacje, że zapoznali się Państwo i zaakceptowali: zapis niniejszego Regulaminu, Warunki Uczestnictwa Organizatora danej imprezy turystycznej, do których link znajduje się w Rezerwacji..

Przycisk „Rezerwacja online”

Ta opcja umożliwia dokonanie rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem miejsc i zatrzymaniem ich w systemie rezerwacyjnym dla Państwa. Po zatwierdzeniu poprawności wprowadzonych w Rezerwacji danych, potwierdzają Państwo rezerwację, która zostaje zapisana w systemie.

Przycisk „Rezerwacja wstępna”

Ta opcja umożliwia Państwu dokonanie rezerwacji wybranej oferty bez potwierdzenia miejsc w systemie rezerwacyjnym. Rezerwacja ta wymaga weryfikacji dostępności miejsc przez naszego Konsultanta w systemie Organizatora. 

Realizacja zamówionej rezerwacji przez Internet.

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo, każda rezerwacja jest dodatkowo weryfikowana przez Konsultantów Traveliada.pl m.in. pod względem prawidłowości skalkulowanej ceny dla danej imprezy i jej składników, terminu, dostępności wycieczki, zakresu świadczeń objętych ceną i Warunków Uczestnictwa danego Organizatora. W przypadku, kiedy weryfikacja jest pozytywna, Traveliada.pl wysyła do Państwa adresem e-mail - Umowę oraz Warunki Uczestnictwa. Następnie Państwo odsyłacie podpisane dokumenty oraz dokonaną wpłatą emailem lub faxem.


B. Call Center dostępne jest pod numerem 801 000 701

Jeżeli zamawiają Państwo imprezę telefonicznie, należy podać Konsultantowi Traveliada.pl na Call Center "kod oferty" (znajduje się w górnym prawym rogu), którą jesteście zainteresowani lub ogólne preferencje dotyczące wyjazdu. Konsultant Traveliada.pl potwierdzi dostępność miejsc i zweryfikuje ostateczną cenę wybranej przez Państwa imprezy lub przedstawia Państwu najlepsze oferty odpowiadające podanym preferencjom. Następnie przesyła je drogą e-mail. Jeżeli wybiorą sobie Państwo daną propozycję i potwierdzą chęć zakupu, przesłany zostanie do Państwa mail potwierdzający złożenie zamówienia wraz z dokumentami rezerwacyjnymi: Umową i Warunkami Uczestnictwa Organizatora. Następnie Państwo odsyłacie podpisane dokumenty oraz dokonaną wpłatą emailem lub faxem.

Każdemu klientowi jest przydzielany indywidualny Konsultant Traveliada.pl, który będzie się nim opiekował klientem od momentu założenia rezerwacji do momentu powrotu do Polski.

Klient odsyła w pierwszej kolejności dowód wpłaty ( dokument wygenerowany elektronicznie z banku internetowego, dowód wpłaty z banku, dowód wpłaty z poczty) na numer faxu: 71/ 733 63 65 lub e-mailem do swojego Konsultanta lub na ogólny e-mail: rezerwacje@traveliada.pl (alternatywnie pomyślna autoryzacja karty kredytowej) lub pozytywnie rozpatrzony przez bank wniosek ratalny. Na podstawie Państwa wpłaty Konsultant potwierdza ostatecznie rezerwację w systemie Organizatora. Przesłanie dokumentu wpłaty lub pozytywna autoryzacja karty kredytowej jest równoznaczna z akceptacją Umowy i Warunków Uczestnictwa Touroperatora. Z chwilą otrzymania wpłaty potwierdzamy Państwu rezerwację. Klient, do 72 godzin od założenia rezerwacji, wysyła podpisaną Umowę, podpisane Warunki Uczestnictwa na numer faxu: 71/ 733 63 65 lub zeskanowane dokumenty mailem do swojego Konsultanta Traveliada.pl lub na ogólny e-mail: rezerwacje@traveliada.pl albo pocztą na adres: Traveliada.pl, ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław.  W momencie potwierdzenia rezerwacji przez Organizatora zawarta zostaje umowa między Państwem a Organizatorem Umowa, a potwierdzenie rezerwacji otrzymują Państwo na wskazany adres e-mailowy. Potwierdzenie rezerwacji upoważnia Państwa do odbioru dokumentów podróży na lotnisku lub w biurze podróży lub wysyłamy na e-mail lub w przypadku wycieczki autokarowej jest biletem upoważniającym do wejście na pokład autokaru.

C. Punkt Obsługi Klienta - ul. Celtycka 6, Kiełbaśnicza 25 we Wrocławiu lub Niemodlińska 13/19 (Karo) w Opolu

Traveliada.pl jest czynna:

poniedziałek - piątek   8.00 - 21.00

sobota-niedziela   9.00 - 20.00

Podczas bezpośredniej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta, podają Państwo kod konkretnej, interesującej Państwa oferty, wyszukanej na Portalu Traveliada.pl. Jeżeli nie posiadają Państwo konkretnych preferencji, dotyczących wyjazdu albo jeśli Państwa potrzeby nie są do końca określone, możecie Państwo odpowiedzieć doświadczonemu Konsultantowi Traveliada.pl o swoich oczekiwaniach. Nasz Konsultant wskaże najciekawszą i najbardziej atrakcyjną dla Pastwa cenowo ofertę. Mogą Państwo również zadzwonić pod numer 801 000 701, a na podstawie rozmowy z Państwem, Konsultant przygotuje Państwu ofertę i następnie prześle ją na e-mail. Następnie z kodem wybranej oferty, mogą Państwo przyjść do naszego biura, aby ją zakupić. Podpisanie Umowy-Zgłoszenia następuje w Punkcie Obsługi Klienta. Forma płatności wybierana jest przez Państwa. W przypadku płatności przelewem, termin jego dokonania określa Państwu Konsultant, który Państwa obsługuje. Prosimy o przestrzeganie ustalonych z doradcą Traveliada.pl terminów płatności - gwarantuje to utrzymanie wstępnie zarezerwowanych miejsc.


Jak długo przytrzymywane są miejsca w systemie rezerwacyjnym?

Standardowo, rezerwacja przytrzymywana jest w systemie do 24 godziny w zależności od długości okresu pomiędzy rezerwacją imprezy turystycznej, a datą jej rozpoczęcia. Oferty last minute przytrzymywane są w systemie od półgodziny do 4 godzin, czas zatrzymania miejsc zależy od terminu wyjazdu. Oferty z dniem wylotu do 4 dni przed wylotem nie zawsze możemy przytrzymać wtedy ważna jest szybka wpłata i podesłanie potwierdzenia wpłaty.  Konsultant Traveliada.pl informuje każdorazowo Klientów o czasie rezerwacji miejsc w systemie. Każdą rezerwację Klient może przedłużyć maksymalnie dwa razy, wykonując telefon do swojego Konsultanta. Na niektóre oferty typu last minute lub oferty na zapytanie tzw RQ, nie można na nie założyć rezerwacji wstępnej. Prosimy o przestrzeganie terminów przesyłania dowodów wpłat Konsultantom, ponieważ brak wpłaty w określonym terminie może skutkować anulacją rezerwacji, a następnie brakiem możliwości założenia ponownie założonej rezerwacji. W przypadku braku możliwości przesłania potwierdzenia wpłaty prosimy o kontakt telefoniczny z Konsultantem.


W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Centrum rezerwacji:

Infolinia: 801 000 701
Numer dla telefonów komórkowych: 501 11 21 21
e-mail: rezerwacje@traveliada.pl

W portalu Traveliada.pl.pl mają Państwo do wyboru następujące formy płatności:

- przelew bankowy w banku stacjonarnym
- przelew bankowy w banku internetowym
- karta kredytowa (zapłata kartą kredytową jest możliwa nie przy wszystkich rezerwacjach)
- wpłata gotówkowa

Przelewu należy dokonać na konto wskazane w potwierdzeniu rezerwacji lub na konto:

Traveliada.pl
Bank BPH S.A.
Numer konta: 53 1060 0076 0000 3260 0176 5044


TRAVELIADA.PL zastrzega sobie prawo anulowana rezerwacji, informując o tym fakcie rezerwującego w ciągu 24 godzin od zajścia zdarzenia. W takim przypadku w terminie 3 dni roboczych następuje zwrot wpłaconej zaliczki na konto wskazane przez rezerwującego.

W przypadku rezerwacji dokonywanych na mniej niż 14 dni od daty rozpoczęcia imprezy turystycznej, w przypadku wystąpienia poniżej wskazanych "okoliczności", TRAVELIADA.PL zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, zwracając w ciągu 3 dni roboczych pełną kwotę dokonanych wpłat na rachunek rezerwującego.

"Okoliczności" tzw. zdarzenia niezależne:

- zakłócenia lotów - dostępność bazy noclegowej
- anulowanie rezerwacji ze strony touroperatora
- późna wpłata zaliczki lub pełnej wpłaty.


15 lat na rynku turystycznym!

11 lat doświadczenia w internecie!

Kompetentni i doświadczeni konsultanci w sprzedaży wakacji last minute przez internet!

Rekomendowani przez:

Polska Izba Turystyki
Rzetelna Firma

Jak piszą o Traveliada.pl:

informacje z prasy o Traveliada.pl
opinie klientów o Traveliada.pl

Zapraszamy do rezerwacji
 
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA