Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
Wyszukaj artykuł:
Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015, 2017 i 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »


 

Tunezja jest Ready and Safe na wakacje 2020 kontra COVID-19

Tunezyjskie Ministerstwo Turystyki i Rzemiosła stworzyło specjalny certyfikat « Ready and Safe », aby zapewnić podróżnym maksymalne bezpieczeństwo i przygotować się do powrotu sezonu letniego.


Każdy hotel musi uzyskać certyfikat w Tunezji, który chce przyjąć gości z zagranicy w sezonie 2020 (te same normy beda obowiązywać wszystkich), Certyfikat "Ready and Safe" ma obowiązywać od 4 czerwca 2020 roku. Tunezja powinna ruszyć 1 lipca 2020 roku z wylotami z Polski. Aby go uzyskać konieczne jest przestrzeganie wewnętrznego protokołu zgodnego również z wytycznymi WHO. Zalecenia te beda stosowane i przestrzegane przez cały sektor turystyczny w Tunezji w celu zagwarantowania najwyzszego poziomu sanitarnego, a tym samym utrzymania kontroli nad rozprzestrzenianiem sie COVID-19 oraz przede wszystkim zapewnienia zdrowia i bezpieczenśtwa turystom. 



To bardzo ważna informacja dla klientów Traveliada.pl, którzy zamierzają odwiedzić Tunezje, ale również dla wszystkich Turystów, którzy chcieliby w roku 2020 wylecieć na wakacje, a nie wiedzą jeszcze, jaki to ma być kierunek. Łagodny klimat, pyszna kuchnia, urok i piekno poszczególnych regionów, piaszczyste plaze, wyjatkowe hotele i restauracje sa gotowe by bezpiecznie przyjąc gości z zagranicy z zachowaniem wszelkich i niezbędnych środków ostrożności tak, aby pobyt był pełen spokoju i relaksu.

Jak mówi Dyrektor Tunezyjskiego Urzędu ds. Turystyki w Warszawie Pan Ahmed Meddeb "Pragnę również podzielić się z Wami informacjami dotyczącymi aktualnej sytuacji epidemiologicznej w Tunezji. Według najnowszych, oficjalnych danych opublikowanych przez  Ministerstwo Zdrowia Tunezji, w dniu 29 maja 2020r. całkowita liczba ozdrowieńców osiągnęła 946 osób. Jedynie 82 przypadki są nadal pod kontrolą medyczną, z czego tylko 2 z nich wymagają hospitalizacji".

 
PROTOKÓŁ SANITARNY DLA SEKTORA TURYSTYCZNEGO TUNEZJI

„Protokół Sanitarny dla sektora turystycznego Tunezji” (Protocole Sanitaire du Toursime Tunisien – PSTT) ma na celu podnieść bezpieczeństwo sanitarne w Tunezji jak również przeciwstawić się rozprzestrzenianiu wirusa COVID 19.

Protokół jest zbiorem przepisów odnoszących się do pobytu w Tunezji każdego klienta z zagranicy, począwszy od podjęcia z lotniska, poprzez zakwaterowanie i przebywanie w hotelu, kończąc na wycieczkach fakultatywnych i powrocie do kraju. Nowo powstałe zasady uzupełniają już istniejące normy sanitarne i higieniczne w sektorze turystycznym, dbające od dziesięcioleci o najwyższy poziom bezpieczeństwa jak i jakości hoteli w Tunezji.


GŁÓWNE WYTYCZNE PRZEDSTAWIAJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCO:


    BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS PRZYLOTU ORAZ TRANSFERU

    NAKAZ NOSZENIA MASECZEK I ODPOWIEDNICH RĘKAWICZEK PRZEZ OBSŁUGĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA PODJĘCIE ORAZ TRANSFER KLIENTÓW DO HOTELI.

    ZACHOWANIE ZALECANEJ ODLEGŁOŚCI MIĘDZY KLIENTAMI PODCZAS PRZYLOTU/WYLOTU, TRANSFERU ORAZ MANIPULACJI BAGAŻAMI.

    W POJAZDACH SŁUŻĄCYCH DO TRANSFERU TYLKO 50% MIEJSC MOŻE BYĆ ZAJĘTYCH.

    WSZYSTKIE POJAZDY POWINNY BYĆ DEZYNFEKOWANE KAŻDORAZOWO PO WYKONANIU USŁUGI.


BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE OBIEKTÓW HOTELOWYCH


    NAKAZ NOSZENIA MASECZEK LUB PRZYŁBIC PRZEZ PERSONEL HOTELOWY. 

    OBIEKT HOTELOWY NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ 50% SWOJEJ ZAKAZ PRZEBYWANIA W HOTELU OSÓB NIE ZAKWATEROWANYCH W DANYM OBIEKCIE

    OBOWIĄZEK WPROWADZENIA USŁUGI „A LA CARTE” W RESTAURACJACH HOTELOWYCH

    UDOSTĘPNIENIE PERSONELOWI HOTELOWEMU ORAZ KLIENTOM MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH ODNOSZĄCYCH SIĘ DO NOWO OBOWIĄZUJĄCYCH PROCEDUR SANITARNYCH.

    OBIEKTY HOTELOWE ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZAWIESZENIA WSZELKICH WYDARZEŃ TWORZĄCYCH SKUPISKA LUDZI ORAZ AKTYWNOŚCI SPORTOWYCH W BASENACH.

    WYZNACZENIE I PRZYGOTOWANIE ODPOWIEDNIEJ LICZBY POKOI W KTÓRYCH BĘDZIE MOŻNA CZASOWO ODIZOLOWAĆ OSOBĘ W PRZYPADKU STWIERDZENIA OBJAWÓW CHOROBOWYCH.

    W PRZYPADKU POTWIERDZENIA ZAKAŻENIA WIRUSEM COVID-19 U KLIENTA, WYŁĄCZENIE Z UŻYTKOWANIA POKÓJ W KTÓRYM PRZEBYWAŁA DANA OSOBA ORAZ PRZYSTĄPIENIE DO DEZYNFEKCJI POMIESZCZENIA POD NADZOREM OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA KWESTIE SANITARNE W HOTELU.

    OBOWIĄZKOWA OBECNOŚĆ W HOTELU PIELĘGNIARKI/PIELĘGNIARZA ORAZ OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA KWESTIE SANITARNE.
    ZAPEWNIENIE DODATKOWEGO PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO.

    STWORZENIE STREFY DEZYNFEKCYJNEJ DLA BAGAŻY PRZED REJESTRACJĄ W RECEPCJI.

    SPRAWDZANIE TEMPERATURY CIAŁA CAŁEGO PERSONELU HOTELOWEGO ORAZ WSZYSTKICH KWATERUJĄCYCH SIĘ GOŚCI HOTELOWYCH PRZY POMOCY TERMOMETRU CZOŁOWEGO NA PODCZERWIEŃ.

    OGRANICZENIE DO MINIMUM CZASU PRZEBYWANIA KLIENTA PRZY RECEPCJI.


    UMIESZCZENIE DODATKOWYCH DOZOWNIKÓW Z PŁYNEM DO DEZYNFEKCJI RĄK DOSTĘPNYCH DLA GOŚCI HOTELOWYCH.

BEZPIECZEŃSTWO W RESTAURACJACH HOTELOWYCH


NAKAZ NOSZENIA MASECZEK PRZEZ PERSONEL RESTAURACYJNY.

      ZMNIEJSZENIE POJEMNOŚĆ RESTAURACJI O 50% Z ZACHOWANIEM ODSTĘPU MIN. 2 M MIĘDZY KAŻDYM STOLIKIEM.

      UMIESZCZENIE DODATKOWYCH DOZOWNIKÓW Z PŁYNEM DO DEZYNFEKCJI RĄK.

      SYSTEMATYCZNE SPRZĄTANIE, DEZYNFEKCJA ORAZ WIETRZENIE POMIESZCZEŃ RESTAURACYJNYCH PRZED I PO DOKONANEJ OBSŁUDZE.

        WPROWADZENIE USŁUGI RESTAURACYJNEJ „A LA CARTE”.

        ZAPEWNIENIE USŁUGI RESTAURACYJNEJ W FORMIE ROOM SERVICE NA ŻYCZENIE KLIENTA.

      BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH 

        ZACHOWANIE DYSTANSU MIĘDZY KLIENTAMI PODCZAS ZWIEDZANIA

        ZABYTKÓW I MUZEÓW, JAK RÓWNIEŻ PODCZAS POSTOJÓW I PRZEBYWANIA W MIEJSCACH PUBLICZNYCH (KAFEJKI, RESTAURACJE, SKLEPY …)

        NAKAZ NOSZENIA MASECZKI PRZEZ PRZEWODNIKA TURYSTYCZNEGO, JAK RÓWNIEŻ WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW WYCIECZKI.

      Protokół został stworzony na podstawie międzynarodowych zasad i wytycznych obowiązujących w wielu krajach w tym również Polski, tak aby zapewnić odpowiednie procedury bezpieczeństwa w ramach prewencji i zwalczania COVID-19.

żródło: Tunezyjskie Ministerstwo Turystyki

 
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE