Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy

Marlin Beach

Oferta wczasów do hotelu: Marlin Beach

Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Marlin Beach

W miejscowości Słoneczny Brzeg, w pobliżu licznych barów, restauracji i sklepów. Przystanek autobusowy 300 m od hotelu. W odległości 30 km od lotniska w Burgas , 120 km od lotniska  Warnie.
Dziesięciopiętrowy budynek hotelowy z 2004, odnowiony w 2011. Doskonała lokalizacja oraz przestronne pokoje to główne atuty hotelu. Propozycja dla osób spragnionych bliskości plaży jak również lokalnych dziennych i wieczornych atrakcji.


Położenie:
W miejscowości Słoneczny Brzeg, w pobliżu licznych barów, restauracji i sklepów. Przystanek autobusowy 300 m od hotelu. W odległości 30 km od lotniska w Burgas , 120 km od lotniska  Warnie.

Plaża:

Piaszczysta, publiczna z łagodnym zejściem do morza oddzielona od hotelu spacerową promenadą. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

Hotel:
Dziesięciopiętrowy budynek hotelowy z 2004, odnowiony w 2011. Doskonała lokalizacja oraz przestronne pokoje to główne atuty hotelu. Propozycja dla osób spragnionych bliskości plaży jak również lokalnych dziennych i wieczornych atrakcji.

Do dyspozycji Gości:
Recepcja czynna 24h, przestronne lobby, 3 windy, kantor, sejf za opłatą, restauracja, bar, snack bar, przechowalnia bagażu, usługi pralni chemicznej.

Internet:
Bezpłatne WiFi w recepcji, w pokojach za opłatą (ok.: 5lev/1h, 10lev/1dzień, 15lev/2dni, 35lev/7dni).

Sport, rekreacja i rozrywka:

Bezpłatnie: nieduży basen, leżaki i parasole przy basenie, siatkówka plażowa,
Odpłatnie: sporty wodne przy plaży.

Dla dzieci:
Brodzik, mały plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, odpłatne łóżeczka na zamówienie przed wylotem.
   
Zakwaterowanie:
Hotel ofertuje 224 wygodne pokoje.
Pokoje typu Standard i Standard Side Sea View: dwuosobowe z możliwością dwóch dostawek o powierzchni 16-18 m2 (rozkładana sofa lub 2 oddzielne łóżka), wyposażone w łazienki z suszarką do włosów, centralą klimatyzację, TV, telefon, mini bar (płatny), sejf (płatny) oraz balkon.
Pokoje typu Studio: większe dwuosobowe z możliwością dwóch dostawek o powierzchni 25-27 m2 (rozkładana, dwuosobowa sofa), posiadają boczny widok na morze.

Wyżywienie:
All inclusive oferuje
- śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski w snack barze m.in. kanapki, pizza, popołudniowa kawa, herbata, lody i ciasteczka. Lokalne alkohole i bezalkoholowe w godzinach 10.00-22.00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych, kawy typu espresso.

Bagaż:
Uwaga! Przy przelotach przewoźnikiem Bułgaria Air waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
 
Warunki wjazdowe:
• dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny dowód osobisty lub paszport.
• Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
• każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19:
W związku z zachorowaniami na Covid 19, w celu zapewnienia jak najlepszej ochrony Turystom,  powzięto następujące środki ostrożności mające na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa:
- Wszystkie hotele w Bułgarii zostały zobligowane do ujednolicenia warunków bezpieczeństwa
- Transfery do hotelu i z hotelu wykonywane są tak jak dotychczas. Autokary będą na bieżąco dezynfekowane, kierowcy posiadają odpowiednie środki ochrony (maseczki rękawiczki). Dodatkowo w autokarze dostępne będą środki dezynfekujące.
- Wszystkie baseny będą otwarte i będzie można z nich korzystać. Leżaki przy basenach będą ustawione w większych odległościach ( w zależności od hotelu (1,5 do 3 m).
- Formuła all inclusiv będzie dostępna niezmiennie, z tym, że posiłki będą podawać kucharze lub obsługa kelnerska
- W restauracji ograniczenie ilości osób siedzących przy jednym stole ( na chwilę obecną są to 4 osoby, planowane zwiększenie do 10 osób)
- Stoły w restauracjach ustawione w odległości co najmniej 2 m od siebie
- Obsługa hotelowa wyposażona jest w środki ochrony osobistej ( maseczki i rękawiczki)
Lotnisko w Warnie i Burgas:
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsułga lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony ( maseczki, rękawiczki)
Ponadto przy wjeździe do Bułgarii klienci powinni wypełnić załączone oświadczenie i przekazać organom celnym na lotnisku, że podróżują na własne ryzyko. W przypadku zachorowania powinni sami pokryć wydatki.

Cena zawiera – oferta z przelotem:
Bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy, dla przelotów low costowych WizzAir bagaż 10kg + mała podręczna torebka), opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera – oferta z dojazdem własnym:
Zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.

Cena nie zawiera:
Obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu), dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.

Pokaż na mapie położenie hotelu: Marlin Beach

Opinie klientów dotyczące hotelu

Średnia wszystkich ocen:  6.9/10
Autor: Paulina
Wyjazd: lipiec 2019
polecam ten hotel
Ocena ogólna: 10/10
Cena/jakość: 10/10
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:

dla singli
dla par
dla seniorów
dla grupy znajomych
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Czystość:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Obsługa:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2019-08-06
Autor: zoover
  
Ocena ogólna: 7/10
Cena/jakość: 7/10
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2017-12-15
Autor: Krzysiek
Wyjazd: lipiec 2017
Ocena ogólna: 2/10
Cena/jakość: 4/10
Opis:
2017,08,04 Hotel to max 3 gwiazdki. pokoje spoko w końcu jedzie się wypocząć a nie siedzieć w pokoju, Największy problem to jedzenie KOSZMAR , śniadania monotonia ,to co zostało ze śniadanie dodane zostaje do obiadu ,to co z obiadu dodaje się do kolacji i koło jest zamknięte ,nic nie morze się zmarnować ,jeśli coś zostaje np. ryba pieczona to na drugi dzień jest ta sama tylko w sosie pomidorowym ,kiełbasa dwu dniowa pomieszana ze świeżą , a najlepszy jest barman - który przez cały dzień ma minę jakby miał zatwardzenie a turysta jest natrętem ,i jeszcze jedno jeśli spóźnisz się na obiad chodziarz 3 min. po czasie no to masz problem , basen mały jak na dwa hotele ,dojście do morza jakieś 40 m. Krzysiek.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2017-08-04
Autor: aniat
  
Ocena ogólna: 8/10
Cena/jakość: 8/10
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2012-08-25
+ dodaj opinie

Zdjęcia z hotelu: Marlin Beach

Opinie o hotelu
 
ZADZWOŃ
infolinia: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
NEWSLETTER
Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
Akceptujemy płatności kartami:
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE