Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Emiraty Arabskie 
  • Ras Al Khaimah 
  • > Mangrove Hotel (Ras Al Khaimah)

    Mangrove Hotel (Ras Al Khaimah)

    standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu

    Oferta wczasów do hotelu: Mangrove Hotel (Ras Al Khaimah)

    Dojazd:
    Liczba osób dorosłych:
    Wiek dzieci:
    Wyjazd z:
    Termin:
    Dni:
    Wyżywienie:
    Zakwaterowanie:
    Cena:
    Hotel Mangrove

    Wysokiej klasy hotel. Komfortowe wnętrza, dogodna lokalizacja, doskonała obsługa.

    Położenie:    
    W pobliżu centrum miasta, 10 minut jazdy z lotniska w RAK, godzina jazdy z lotniska w Dubaju. Hotelowy bus zawozi klientów bezpłatnie na plażę do hotelu Bin Majid Beach Hotel.

    Wyposażenie:    
    Eleganckie lobby z miejscami wypoczynkowymi, całodobowa recepcja, wypożyczalnia samochodów, doceniana przez znawców restauracja chińska Noodles Corner, klimatyczna kawiarnia Side Walk z kącikiem sziszy, restauracja Rainbow, Blue Bar przy basenie, centrum biznesowe, pralnia, room-service.

    Pokoje:    
    Eleganckie, przestrzenne, w klasycznym stylu - łazienka z wanną, prysznicem, suszarką do włosów, TV sat, telefon, sejf, minibar, Wi-Fi.
    Dziecko do 4 r. ż. nie otrzymuje dostawki.
    W pokojach Standard i Executive nie ma możliwości wstawienia trzeciego łóżka tzw dostawki.

    Wyżywienie:    
    BB oferuje
    : Śniadania w formie bufetów.
    HB oferuje: Śniadania i kolacje w formie bufetów. Napoje dodatkowo płatne
    All Inclusive oferuje: Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów, popołudniowa kawa, herbata, ciasto, napoje i alkohole do godz. 23.00. Goście wypoczywający na plaży hotelu Bin Majid Beach Hotel mogą krzystać z lunchu w restauracji Al Rahala, Aqua Baru i Waves Baru w godzinach 10:00-17:00.

    Podczas trwania Ramadanu mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.

    Sport i rozrywka:    
    Basen, fitness club, odnowa biologiczna, siłownia.

    Dla dzieci:    
    Możliwość wynajęcia opiekunki.

    Przelot:    
    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

    W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Wizy:  
      
    Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na  jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nazwisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.

    Informacje o lotach liniami Wizzair:    
    Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
    -jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)
    -do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)
    -towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa

    Ponieważ ilość miejsca na pokładzie samolotu jest ograniczona, nie możemy zagwarantować, że bagaż podręczny będziesz mieć przy sobie w kabinie. Tylko pasażerowie z wykupioną usługą Wizz Priority będą mogli zabrać na pokład swój bagaż podręczny. Bagaż podręczny wszystkich pasażerów, którzy nie wykupili usługi Wizz Priority, zostanie umieszczony w luku bagażowym samolotu i będzie można go odebrać przy taśmie bagażowej na lotnisku docelowym.

    Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku.

    Dodatkowe przedmioty na pokładzie  
    Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:
    -płaszcz lub koc;,
    -telefon komórkowy;
    -coś do czytania na czas lotu;
    -dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska
    -para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową
    WIZZ Priority
    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), Twój bagaż podręczny na pewno będzie przewieziony w kabinie i będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład dodatkowej (+1) małej torby (torebki, torby na aparat lub laptopa), której wymiary nie przekraczają 40 x 30 x 18 cm i trzeba ją umieścić pod fotelem przed Tobą.
    Wybór miejsca (za opłatą)
    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    Cena zawiera:  
      
    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.
     
    Cena nie zawiera:    
    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (10 dirhamów za noc za pokój, płatne na miejscu w recepcji), w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia za dopłatą 720 zł/os do 20 kg w obie strony).

    Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-500 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za noc za pokój w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.

    Pokaż na mapie położenie hotelu: Mangrove Hotel (Ras Al Khaimah)

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  /10

    Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
    + dodaj opinie

    Zdjęcia z hotelu: Mangrove Hotel (Ras Al Khaimah)

    Opinie o hotelu
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE