Gran Melia De Mar
Gran Melia De Mar
Hotel:
Hotel został otwarty w 1960 roku, odnowiony w 2015 roku. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, bar, 6 sal konferencyjnych, pralnia (płatna), 2 baseny odkryte.
Internet:
Wi-Fi w lobby bezpłatne.
Plaża:
Przy hotelu, piaszczysto - żwirowa.
Pokoje:
Wyposażone są w klimatyzację, TV, telefon, mini bar (płatny), ekspres do kawy, sejf (bezpłatny), łazienkę (wanna lub prysznic, WC, suszarka), balkon lub taras.
Typy pokoi w budynku głównym:
- level junior suite single use,
- level junior suite,
- pokoje typu level standardowe,
- level suite,
- level suite single use,
- pokoje standardowe,
- pokoje standardowe single use.
Wyżywienie:
BB oferuje - śniadanie, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania.
HB oferuje - śniadanie i obiadokolacja, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe od śniadania.
Na terenie obiektu znajdują się restauracja, bar.
Aktywnie i animacyjnie:
Centrum SPA, zabiegi na ciało i twarz, masaż, łaźnia parowa, łaźnia fińska, joga, pilates (na życzenie)
koszykówka, piłka ręczna, siatkówka, hala do piłki nożnej, paintball, sporty wodne na plaży.
Dodatkowe informacje:
- Hotel tylko dla dorosłych.
- Red Level - Oprócz standardowej oferty hotel oferuje swoim Gościom specjalną usługę Red Level. Oferta ta obejmuje: bezpłatne parkowanie samochodu w trakcie pobytu, ekspres do kawy z nieograniczoną ilością kapsułek, specjalna butelka wody przed pójściem spać, jedna darmowa gazeta codziennie, usługa prasowania (dwie sztuki odzieży na pobyt/na pokój), profesjonalna suszarka i prostownica do włosów, prezent powitalny, bezpłatny dostęp do wybranych zabiegów SPA, lobby Red Level 24h - kawa, herbata i woda, wybór poduszek, śniadanie kontynentalne 09:00-11:30, bar "Sweets & Energy" - 12:00-17:00 (napoje bezalkoholowe i lokalne wino), usługi Aperitif 18:00-20:00 w otwartym barze.
Cena zawiera:
Bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie KL, NNW, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty.
Cena nie zawiera:
Wydatków własnych, wycieczek fakultatywnych, świadczeń niezawartych w ofercie.
Hotel:
Hotel został otwarty w 1960 roku, odnowiony w 2015 roku. Na terenie hotelu znajduje się restauracja, bar, 6 sal konferencyjnych, pralnia (płatna), 2 baseny odkryte.
Internet:
Wi-Fi w lobby bezpłatne.
Plaża:
Przy hotelu, piaszczysto - żwirowa.
Pokoje:
Wyposażone są w klimatyzację, TV, telefon, mini bar (płatny), ekspres do kawy, sejf (bezpłatny), łazienkę (wanna lub prysznic, WC, suszarka), balkon lub taras.
Typy pokoi w budynku głównym:
- level junior suite single use,
- level junior suite,
- pokoje typu level standardowe,
- level suite,
- level suite single use,
- pokoje standardowe,
- pokoje standardowe single use.
Wyżywienie:
BB oferuje - śniadanie, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania.
HB oferuje - śniadanie i obiadokolacja, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe od śniadania.
Na terenie obiektu znajdują się restauracja, bar.
Aktywnie i animacyjnie:
Centrum SPA, zabiegi na ciało i twarz, masaż, łaźnia parowa, łaźnia fińska, joga, pilates (na życzenie)
koszykówka, piłka ręczna, siatkówka, hala do piłki nożnej, paintball, sporty wodne na plaży.
Dodatkowe informacje:
- Hotel tylko dla dorosłych.
- Red Level - Oprócz standardowej oferty hotel oferuje swoim Gościom specjalną usługę Red Level. Oferta ta obejmuje: bezpłatne parkowanie samochodu w trakcie pobytu, ekspres do kawy z nieograniczoną ilością kapsułek, specjalna butelka wody przed pójściem spać, jedna darmowa gazeta codziennie, usługa prasowania (dwie sztuki odzieży na pobyt/na pokój), profesjonalna suszarka i prostownica do włosów, prezent powitalny, bezpłatny dostęp do wybranych zabiegów SPA, lobby Red Level 24h - kawa, herbata i woda, wybór poduszek, śniadanie kontynentalne 09:00-11:30, bar "Sweets & Energy" - 12:00-17:00 (napoje bezalkoholowe i lokalne wino), usługi Aperitif 18:00-20:00 w otwartym barze.
Cena zawiera:
Bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie KL, NNW, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty.
Cena nie zawiera:
Wydatków własnych, wycieczek fakultatywnych, świadczeń niezawartych w ofercie.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 9.8/10
Autor: Karola
Ocena ogólna: 10/10
Cena/jakość: 9/10
Opis:
Świetny wybór! Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tego hotelu, pokoje w wysokim standardzie, nowoczesne i gustownie urządzone. Obsługa na najwyższym poziomie - od Pań sprzątających po obsługę restauracji. Miejsce godne polecenia na 100%.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-09-04
+ dodaj opinie