71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Hiszpania 
  • Majorka 
  • > Majorka, Ibiza i Formentera - żeglarska sjesta

    Majorka, Ibiza i Formentera - żeglarska sjesta

    Majorka, Ibiza i Formentera - żeglarska sjesta

    Fascynująca morska przygoda • Palma de Mallorca ze słynną katedrą La Seu • słynne kluby nocne Ibizy • Formentera - najpiękniejsze plaże Balearów • Tawerny, wino i owoce morza

    Dzień 1

    Zbiórka przy stanowiskach odpraw  na 2 godziny przed wylotem samolotu na lotnisku. Wylot do Palma de Mallorca. Po przylocie transfer do mariny w okolicy Palma de Mallorca i zaokrętowanie na jachcie, czas na odpoczynek i dla chętnych samodzielny spacer po mieście. Palma to największe miasto na Balearach. Znajduje się tu lotnisko i większość marin. Samo miasto tętni życiem, znajdziemy tu niezliczone hotele, restauracje i knajpki, a także bardzo ciekawą starówkę ze słynną katedrą La Seu. Dodatkowo piękna nadmorska promenada, piaszczyste plaże i wszechobecne palmy - będąc tu poczujemy atmosferę wakacji. Nocleg na jachcie.

    Dzień 2
    Wypłynięcie rano do mariny Adriano w El Toro na południu Majorki. Pierwszy dzień spędzimy na zapoznaniu się z żeglarstwem. Będziemy płynąć około dwóch godzin, aby na spokojnie poznać piękno żeglarstwa i rozgrzać się przed długim rejsem dnia następnego. Po przypłynięciu do mariny Adriano dzień spędzimy w przyjemnych kafejkach i restauracjach El Toro. Czas na relaks, plażowanie oraz zakupy przed całodniowym rejsem następnego dnia. (Trasa rejsu ok. 14 mil morskich)

    Dzień 3
    Wypłynięcie wczesnym rankiem na Ibizę do Sant Antoni. Rejs potrwa około 10-12 godzin. Po drodze przerwy na snorkeling i pływanie. Przypłynięcie wieczorem do mariny w Sant Antoni. To duże i zawsze tętniące życiem miasto, drugie co do wielkości na Ibizie. Zatrzymamy się tu w eleganckiej marinie, a wieczór poświęcimy oczywiście na imprezę - to właśnie w San Antonio znajdują się największe i najbardziej znane kluby Ibizy! (Trasa rejsu ok. 65 mil morskich)

    Dzień 4
    Całodniowy postój w Sant Antoni. Czas wolny na plażowanie lub uprawianie sportów wodnych. Za dodatkową opłatą możliwość wypożyczenia samochodu lub skutera i samodzielne zwiedzanie Białej Wyspy z jej zielonymi wzgórzami, białymi domostwami i małymi zatoczkami skrywającymi piaszczyste plaże. Wieczorem możliwość kontynuowania zabawy w jednym ze słynnych klubów Sant Antoni. Nocleg na jachcie w marinie.

    Dzień 5
    Wypłynięcie rankiem na Formenterę. Dopłynięcie po południu na wyspę słynącą z najpiękniejszych plaż w archipelagu Balearów oraz krystalicznie czystej wody. Czas wolny na plażowanie i sporty wodne. Nocleg na kotwicy na Formenterze. (Trasa rejsu ok. 24 mil morskich)

    Dzień 6
    Wypłynięcie rankiem do stolicy Ibizy – Eivissy. Dopłynięcie w okolicach południa do mariny na Ibizie. Czas wolny na zwiedzanie starówki otoczonej masywnymi murami z górującym na szczycie wzgórza zamkiem i XIV-wieczną katedrą lub na plażowanie. Wieczorem zabawa w mieście. Nocleg w marinie. (Trasa rejsu ok. 14 mil morskich)

    Dzień 7
    Wypłynięcie wczesnym rankiem do Palma de Mallorca. Całodniowy rejs powrotny. Przypłynięcie późnym wieczorem na Majorkę. Wieczór i nocleg w marinie. (Trasa rejsu ok. 65 mil morskich)

    Dzień 8
    Wyokrętowanie z jachtu:
    - Klienci wybierający dodatkowy tydzień pobytu - transfer do wybranego hotelu,
    - Klienci powracający do Polski - transfer na lotnisko w Palma de Mallorca i powrót samolotem czarterowym do Polski.

    Uwagi do programu:
    WAŻNE INFORMACJE

    Koszt żeglugi - postój (nocleg) w marinach i/ lub portach jest płatny. W opłacie uwzględnione są: bezpieczny postój, uzupełnienie słodkiej wody, prąd oraz korzystanie ze wszystkich instalacji mariny dla całej załogi (sanitariaty, prysznice, czasem pralnie, basen itp.). Na jachtach są toalety, prysznice, także ciepła woda.

    Paliwo - jacht przejmuje się z pełnym bakiem paliwa, nie zawsze da się korzystać tylko z siły wiatru i część manewrów należy wykonywać przy użyciu silnika - zatem przed zdaniem jachtu po rejsie paliwo należy uzupełnić. Koszty te pokrywane są przez uczestników - patrz świadczenia: cena podstawowa nie obejmuje.
    Kasa jachtowa - zwyczajowo na każdym rejsie uczestnicy tworzą tzw. kasę jachtową, która powstaje w wyniku składki załogi. Pieniądze te wykorzystywane są na opłaty służące wszystkim uczestnikom rejsu (paliwo, opłaty portowe i za wodę). Każdy z uczestników zobowiązany jest wpłacić 165 EUR/osoba do wspólnej kasy (na ręce skippera). Skipper jest zwolniony z wpłat do wspólnej kasy.

    Skipper - to sternik i kapitan jachtu a jednocześnie przedstawiciel biura, posiadający odpowiednie uprawnienia. Skipper odpowiada za bezpieczeństwo uczestników rejsu i należy bezwzględnie przestrzegać jego zaleceń. Skipper zwolniony jest z ponoszenia jakichkolwiek opłat do kasy jachtowej, a koszty jego utrzymania pokrywane są ze wspólnej kasy jachtowej. Skipper w dniu zaokrętowania pobiera od każdego uczestnika zwrotną kaucję gwarancyjną (na poczet ewentualnych szkód powstałych w czasie rejsu) w wysokości 75 EUR/osoba.

    Choroba morska - niektórzy z nas muszą liczyć się z tym problemem zwłaszcza przy silnym wietrze i szczególnie na początku rejsu, kiedy organizm przystosowuje się powoli do ciągłego kołysania.
    Konflikty personalne - jacht oferuje stosunkowo niewielką przestrzeń życiową, a w dużej mierze jest to przestrzeń wykorzystywana wspólnie przez wszystkich uczestników rejsu (maksymalnie 10 osób + skipper). Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia, nawyki, wady oraz różne sposoby i pomysły na spędzanie wolnego czasu. Należy pamiętać, iż wspólne życie na jachcie to sztuka kompromisu - w przeciwnym razie cudowny rejs przerodzi się w pasmo kłótni, co może popsuć przyjemność z tego cudownego sportu, jakim jest żeglowanie.

    TRZEBA ZABRAĆ:

    1) ochrona przed słońcem: kremy z dużym faktorem UV, czapki z daszkiem, chusty na szyję, okulary przeciwsłoneczne. Dobrze jest mieć dwie pary okularów i czapek, gdyż łatwo je zgubić czy utopić.
    2) odpowiednie obuwie: idealne żeglarskie obuwie jest odporne na morską wodę, zakrywa całą stopę, palce i piętę sięgając poniżej kostki oraz ma miękką, gładką i białą anty-poślizgową podeszwę (trampki, tenisówki lub obuwie żeglarskie). Pokład jachtu nie jest zupełnie płaski i wystają z niego różne elementy, bywa też śliski i wilgotny, zatem niebezpieczne są buty na obcasie, na skórzanej podeszwie, luźne skórzane sandały czy zwykłe klapki.
    3) ciepłe ubranie: sweter, kurtkę zabezpieczającą przed wiatrem i deszczem, gdyż nawet na najcieplejszych akwenach może zdarzyć się chłodniejszy dzień czy deszcz, odzież powinna być luźna, wygodna i w ilości pozwalającej na zmianę w przypadku zamoczenia. Dobrze jest także mieć ze sobą typowy żeglarski sztormiak.
    4) pakowanie: rzeczy najlepiej zapakować w miękkie torby podróżne, lub worki żeglarskie, które po rozpakowaniu do jachtowych szafek i skrytek można łatwo schować w jakimś zakamarku jachtu. Odzież najlepiej jest przechowywać w nieprzemakalnych workach.

    Żeglarska etykieta:

    - mówimy sobie po imieniu bez względu na wiek, pozycję czy stanowisko.
    - przepływające obok jachty pozdrawiamy podniesieniem ręki.
    - wychodzimy i wchodzimy do portów czy marin w kompletnej garderobie.
    - dbamy o porządek i czystość na jachcie (bałagan na pokładzie to zagrożenie bezpieczeństwa).
    - polecenia kapitana (skippera) wykonujemy natychmiast i bez sprzeciwu.

    Zakwaterowanie na objeździe
    Zakwaterowanie:

    Jachty 5-, 7-, 9- i 11-osobowe (razem 7 noclegów).
     
    Liczba kabin: od 2 do 6+1 dla skippera (w zależności od wielkości jachtu)

    Liczba koi: od 4 do 10 (niektóre kabiny mają łóżka małżeńskie, w niektórych są dwie koje jedna nad drugą)

    Do dyspozycji: łazienki z wc i prysznicem, pościel, ręczniki, pełne wyposażenie kuchenne (kuchenka gazowa, lodówka, pełna zastawa stołowa, wszelkie sztućce, garnki, patelnie itp.)

    Wyżywienie :
    OV:
    we własnym zakresie - w marinach lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się sklepy spożywcze, a także z reguły w niedużej odległości duże markety gdzie można zaopatrzyć się w niezbędne produkty do przygotowania śniadania i lunchu. Kolacje - najlepiej skorzystać z licznych tawern.

    Cena zawiera:

    Przelot samolotem czarterowym do Palma de Mallorca, opłaty lotniskowe, zakwaterowanie na jachcie (7 rozpoczętych dób), transfery lotnisko - marina - lotnisko, opiekę mówiącego po polsku rezydenta/skippera, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, CP, Assistance i bagaż)

    Cena nie zawiera:
    Biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, lokalnych przewodników, posiłków podczas rejsu, oraz innych wydatków osobistych, opłat portowych, wyżywienia na jachcie, uzupełnienia zapasów wody, kosztów paliwa, wydatków związanych z rejsem.
    Obowiązkowa dopłata na miejscu w celu realizacji rejsu – ok. 240 EUR (w tym kaucja zwrotna od osoby 75 EUR, zwracana po zakończeniu rejsu).

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  /10

    Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
    + dodaj opinie

    Zdjęcia z hotelu: Majorka, Ibiza i Formentera - żeglarska sjesta

    Opinie o hotelu
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE
    Rozpocznij rozmowę