71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Malta 
  • Gozo 
  • > Santa Lucia Boutique Hotel

    Santa Lucia Boutique Hotel

    Oferta wczasów do hotelu: Santa Lucia Boutique Hotel

    Dojazd:
    Liczba osób dorosłych:
    Wiek dzieci:
    Wyjazd z:
    Termin:
    Dni:
    Wyżywienie:
    Zakwaterowanie:
    Cena:
    Santa Lucia Boutique Hotel

    Położenie:     

    Hotel zlokalizowany na wyspie Gozo, w miejscowości Santa Lucija, ok 2 km od Dwejra Beach, w odległosci ok 45 km od portu lotniczego Malta.

    Wyposażenie:     
    Całodobowa recepcja oferująca płatną usługę przechowalni bagażu, restauracja a la carte, obsługa pokoju, płatna usługa pralni, płatna usługa prasowania, wypożyczalnia samochodów.

    Pokoje:     
    Comfort Room
    - Klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, biurko, zestaw do kawy / herbaty.
    Deluxe Comfort Suite - Klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, biurko, zestaw do kawy / herbaty.
    Superior Suite - Klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, biurko, zestaw do kawy / herbaty.

    Wyżywienie:     
    OV
    - wyżywienie we własnym zakresie.
    BB oferuje - śniadanie.

    Sport i rozrywka:    
    Basen, wanna z hydromasażem.

    Dla dzieci:
        
    W hotelu brak udogodnień dla dzieci.

    Podróżni z paszportem innym niż polski:

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Atrakcje na świeżym powietrzu:     
    Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

    Oferta pakietowana dynamicznie:     
    W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Warunki przelotu:    
    - Lecąc z LOT
    każdy pasażer może wziąć ze sobą:
    Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
    Bagaż rejestrowany za dopłatą:
     - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) Koszt bagażu jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.
    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
    W przypadku przelotów liniami LOT wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.
    - Lecąc z WIZZ każdy pasażer może wziąć ze sobą:
    jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
    Bagaż rejestrowany za dopłatą, która jest widoczna podczas dokonywania rezerwacji.
    WIZZ Priority - Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).
    Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
    Koszt usługi jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.
    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
    Wybór miejsca (za opłatą) - Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
    W przypadku przelotów liniami Wizz Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.
    - Lecąc Ryanair każdy pasażer może wziąć ze sobą:
    - jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
     - bagaż rejestrowany 20 kg (119x119x81cm). Cena bagażu jest widoczna podczas dokonywania rezerwacji.
    Pierwszeństwo wejścia na pokład.
    Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm. Koszt usługi jest widoczny podczas dokonywania rezerwacji.
    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
    Wybór miejsca (za opłatą) – wycena indywidualna
    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
    W przypadku przelotów liniami Ryanair wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.
    - Lecąc z Air Malta każdy pasażer może wziąć ze sobą:
    - jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 10 kg
    - jeden bagaż rejestrowany – waga maksymalna 23 kg
    Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku, nie ma możliwości wcześniejszego ich wyboru.
    W przypadku przelotów liniami Air Malta wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.
    UWAGA - przeloty liniami Air Malta odbywają się tylko z Warszawy. Loty z Wrocławia pomimo kodu Malta Air podanego na rezerwacji realizowane są liniami Ryanair i zastosowanie w ich przypadku mają warunki przewozowo-bagażowe tejże linii.

    Transfer promem:    
    Cena biletu na prom nie jest wliczona w cenę pakietu. Po transferze z lotniska do portu, podróżni po zakupie biletu i przepłynięciu na wyspę Gozo są odbierani z portu taksówką i przewożeni do hotelu. Transfer powrotny jest realizowany tak samo.

    Cena zawiera - oferta z przelotem:
    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera - oferta z przelotem:    

    Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu); bagaży rejestrowanych oraz usługi wybranych miejsc w samolocie (miejsc obok siebie).

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  /10

    Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
    + dodaj opinie

    Zdjęcia z hotelu: Santa Lucia Boutique Hotel

    Opinie o hotelu
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE
    Rozpocznij rozmowę