Kolonie letnie - Murzasichle - Danka, Hawrań - Program plastyczny
Kolonia letnia - Tatry - Murzasichle - program plastyczny
Wiek uczestników:
9-16 lat
Murzasichle:
To malownicza osada letniskowa położona między Zakopanem, a Bukowiną Tatrzańską. Roztacza się stąd przepiękny widok na panoramę Tatr. W odległości 6 km. znajduje się stolica polskich gór Zakopane z licznymi atrakcjami przygotowanymi dla turystów w różnym wieku. Najważniejsze atrakcje Zakopanego - główny deptak miasta - sławne Krupówki, skocznia narciarska - Wielka Krokiew, Gubałówka.
Program ramowy:
1 dzień
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy (rano) przejazd do Murzasichla, zakwaterowanie, obiad, odpoczynek i spacer, kolacja, nocleg.
2-9 dzień
Realizacja programu pobytu - 3 wycieczki do Zakopanego (zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka) wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim (Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska, Chochołów), 2 razy wyjście na baseny termalne, gry i konkursy sportowe, zabawy integracyjne, dyskoteki, ognisko, gra scenariuszowa Odkrywca w turnusie.
12 dzień
Śniadanie, wykwaterowanie, pobranie suchego prowiantu, przejazd do domu.
Program plastyczny:
Dla wszystkich małych twórców z artystyczną duszą przygotowaliśmy zajęcia plastyczno-artystyczne. W programie m. in. warsztaty malowania na szkle, tworzenie figurek z gipsu, tworzenie np. pudełek na biżuterię metodą decoupage, tworzenie biżuterii z filcu, masy solnej itp. tworzenie kartek pocztowych techniką quillingu, ręczne ozdabianie ramek na zdjęcia itp. oraz inne techniki plastyczne i rękodzielnicze. Na zakończenie kolonijna wystawa wszystkich prac. A do domu przywieziecie oryginalne, własnoręcznie robione pamiątki . Zajęcia będą realizowane popołudniami i / lub wieczorami, i są niezależne od pogody.
Zajęcia organizowane będą przy min. 10 osobach.
Odkrywca - gra scenariuszowa:
Każdy marzy, aby odkryć jakąś tajemnicę lub zaginiony skarb. Tego lata Ty też będziesz mieć okazję aby przeobrazić się w wybitnego poszukiwacza i odkrywcę zagadek.... Różne ślady i tropy doprowadzą Twój zespół do rozwiązania zagadki związanej z zaginięciem Złotej Ciupagi!
droga do skarbu jest jednak niełatwa, pełna pułapek i tajemnic. Odnalezienie ciupagi będzie wymagało współpracy grupowej, wysiłku umysłowego, sprytu i sprawności fizycznej.
Podczas gry nauczysz się posługiwać alfabetem Morse'a i innymi szyframi, aby odczytać tajemnicze pismo związane ze sprawą. Do poszukiwania skarbu niezbędne okażą się też mapa i kompas. Dowiesz się jak obsługiwać detektor metalu, aby odszukać ukryte wskazówki i artefakty. Będziesz się komunikować z pozostałymi poszukiwaczami z Twojej grupy za pomocą krótkofalówki, aby nie zagubić się w lesie. Będziesz też mógł sprawdzić swoje zdolności detektywistyczne i rozwiązać niejedną zagadkę po drodze do zaginionego skarbu. Pamiętaj nie tylko ty jesteś blisko rozwiązania...Ktoś cały czas próbuje odnaleźć ciupagę przed Tobą. Musisz być czujny i uważny ... ale nie martw się nie jesteś sam. Są z Tobą są nasi Animatorzy Gry a każda chwila przybliża Cię do zaskakującego odkrycia.
Atrakcje fakultatywne:
- Rafting pontonami Przełomem Dunajca – dopłata 100 zł
Spływ pontonami przełomem Dunajca to świetna propozycja na spędzenie wolnego czasu na łonie natury. Podczas spływu możemy podziwiać malownicze krajobrazy jednej z najpiękniejszych polskich rzek. Dunajec przepływając przez Pieniny wije się między wysokimi , wapiennymi ścianami tworząc niezapomniane widoki.Na pontonach spływa jednocześnie do 12 osób. Spływ Dunajcem trwa w zależności od pogody i stanu wód od 2 do 3 godzin, jest bezpieczny i mogą w nim brać udział dzieci. Wszyscy uczestnicy mają zapewnione kamizelki ratunkowe, kaski i pagaje, wstęp do Pienińskiego Parku Narodowego, ubezpieczenie i opiekę instruktora – sternika.
- Pakiet Przygoda na Gubałówce – dopłata 150 zł
* Atrakcje na wysokości - Każdy uczestnik będzie miał do wyboru trzy atrakcje z oferowanych w parku linowym m. in. całkowicie bezpieczne przeszkody na torze linowym zawieszonym 6-8 m nad ziemią, podniebna tyrolka – 350 m zjazdu, skok na linach z 14 metrowej wieży, ścianka wspinaczkowa (zróżnicowany poziom dróg do przejścia).
* Zorbing - Uczestnik toczy cię po zboczu w dmuchanej kuli (50 metrów) – wrażenia niezapomniane!
* Paintball - Prawdziwa bitwa drużyn na kolorowe kulki (z farby spożywczej). Każdy uczestnik zostanie zaopatrzony w mundur i maskę ochronną, marker do strzelania oraz pakiet 200 kulek. Zabawa jest całkowicie bezpieczna.
Zakwaterowanie (10 noclegów):
Pensjonat Danka / Hawran lub inny obiekt o tym samym standardzie położony jest w Murzasichlu, 6 km od Zakopanego. W pobliżu znajdują się sklepy, restauracje oraz poczta. Pensjonat utrzymany jest w pięknym stylu zakopiańskim. Do dyspozycji dzieci jest teren do zabaw, sala w której można organizować dyskoteki, sala bilardowa, stół do ping – ponga, piłkarzyki, świetlica z RTV, bar i stołówka. Uczestnicy koloni zakwaterowani są w pokojach 3, 4, 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
Wyżywienie:
FB oferuje - 4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
Uwagi:
- Na obozy krajowe prosimy o zabranie legitymacji szkolnej. W przypadku imprez z dojazdem koleją legitymacja szkolna jest warunkiem przyznania biletu ze zniżką.
- Oryginał KARTY KWALIFIKACYJNEJ prosimy wysłać do 20 dni przed wyjazdem na adres Traveliada.pl Celtycka 6, Wrocław. Jeżeli kupujecie Państwo ofertę tuż przed wyjazdem prosimy o podesłanie zdjęcia karty na email i wręczenie oryginału KARTY pilotowi w autokarze.
- Proponujemy zabrać z sobą ok. 100 zł kieszonkowego na własne potrzeby - pieniądze można zdeponować u wychowawców.
- Adres i numer telefonu do ośrodka rozdawane będą na zbiórce w dniu wyjazdu.
- Podane miejsca zbiórek i wyjazdów zależeć będą od ilości chętnych oraz sprzedaży na poszczególnych turnusach. Prosimy o kontakt z biurem, w celu potwierdzenia dokładnego miejsca i godziny na 2 dni przed wyjazdem.
- Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej pokrywającego koszty rezygnacji z wyjazdu w przypadku wystąpienia sytuacji losowych (np. choroby dziecka). Ubezpieczenie to można wykupić w momencie rezerwacji imprezy (wybierając dopłatę Ubezpieczenie wszystkich uczestników od kosztów rezygnacji wg OWU KR Standard Signal Iduna).
- Połączenia antenowe z innych miejscowości odbywają się przy min. 8 osobach. Potwierdzenie połączeń antenowych odbywa się na 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Na trasach dojazdowych w Polsce połączenia mogą być realizowane mikrobusami lub transportem publicznym pod opieką osoby dorosłej i po wcześniejszej rezerwacji miejsc przez Organizatora imprezy.
- Faktury za pobyt wystawia organizator nie wcześniej niż 30 dni przed wyjazdem na prośbę klienta, w celu otrzymania faktury prosimy o kontakt z konsultantem.
Cena zawiera - oferta autokarowa:
- 10 noclegów w pokojach 3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
- Wyżywienie 4 razy dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja,
- Opiekę medyczną, pedagogiczna, ratownika na basenie, przewodnika tatrzańskiego,
- Realizację programu kolonii - zajęcia i zawody sportowo rekreacyjne, konkurs na najciekawszy strój zbójnicki, zajęcia plastyczne, ogniska, dyskoteka i bal przebierańców, konkursy z nagrodami,
- 3 wycieczki do Zakopanego – zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka,
- Wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska (bilety w cenie) Chochołów,
- 2 razy wyjście na baseny termalne,
- Opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, ratownika na basenie, opieka medyczna, przewodnik tatrzański,
- Przejazd autokarem LUX (klimatyzacja, WC, video),
- Ubezpieczenie NNW Signal Iduna,
- Suchy prowiant na drogę powrotną.
- Dodatkowo, w turnusie I i III realizacja gry scenariuszowej Odkrywca.
Cena nie zawiera - oferta autokarowa:
Świadczeń niewymienionych w ofercie i atrakcji fakultatywnych.
Wiek uczestników:
9-16 lat
Murzasichle:
To malownicza osada letniskowa położona między Zakopanem, a Bukowiną Tatrzańską. Roztacza się stąd przepiękny widok na panoramę Tatr. W odległości 6 km. znajduje się stolica polskich gór Zakopane z licznymi atrakcjami przygotowanymi dla turystów w różnym wieku. Najważniejsze atrakcje Zakopanego - główny deptak miasta - sławne Krupówki, skocznia narciarska - Wielka Krokiew, Gubałówka.
Program ramowy:
1 dzień
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy (rano) przejazd do Murzasichla, zakwaterowanie, obiad, odpoczynek i spacer, kolacja, nocleg.
2-9 dzień
Realizacja programu pobytu - 3 wycieczki do Zakopanego (zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka) wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim (Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska, Chochołów), 2 razy wyjście na baseny termalne, gry i konkursy sportowe, zabawy integracyjne, dyskoteki, ognisko, gra scenariuszowa Odkrywca w turnusie.
12 dzień
Śniadanie, wykwaterowanie, pobranie suchego prowiantu, przejazd do domu.
Program plastyczny:
Dla wszystkich małych twórców z artystyczną duszą przygotowaliśmy zajęcia plastyczno-artystyczne. W programie m. in. warsztaty malowania na szkle, tworzenie figurek z gipsu, tworzenie np. pudełek na biżuterię metodą decoupage, tworzenie biżuterii z filcu, masy solnej itp. tworzenie kartek pocztowych techniką quillingu, ręczne ozdabianie ramek na zdjęcia itp. oraz inne techniki plastyczne i rękodzielnicze. Na zakończenie kolonijna wystawa wszystkich prac. A do domu przywieziecie oryginalne, własnoręcznie robione pamiątki . Zajęcia będą realizowane popołudniami i / lub wieczorami, i są niezależne od pogody.
Zajęcia organizowane będą przy min. 10 osobach.
Odkrywca - gra scenariuszowa:
Każdy marzy, aby odkryć jakąś tajemnicę lub zaginiony skarb. Tego lata Ty też będziesz mieć okazję aby przeobrazić się w wybitnego poszukiwacza i odkrywcę zagadek.... Różne ślady i tropy doprowadzą Twój zespół do rozwiązania zagadki związanej z zaginięciem Złotej Ciupagi!
droga do skarbu jest jednak niełatwa, pełna pułapek i tajemnic. Odnalezienie ciupagi będzie wymagało współpracy grupowej, wysiłku umysłowego, sprytu i sprawności fizycznej.
Podczas gry nauczysz się posługiwać alfabetem Morse'a i innymi szyframi, aby odczytać tajemnicze pismo związane ze sprawą. Do poszukiwania skarbu niezbędne okażą się też mapa i kompas. Dowiesz się jak obsługiwać detektor metalu, aby odszukać ukryte wskazówki i artefakty. Będziesz się komunikować z pozostałymi poszukiwaczami z Twojej grupy za pomocą krótkofalówki, aby nie zagubić się w lesie. Będziesz też mógł sprawdzić swoje zdolności detektywistyczne i rozwiązać niejedną zagadkę po drodze do zaginionego skarbu. Pamiętaj nie tylko ty jesteś blisko rozwiązania...Ktoś cały czas próbuje odnaleźć ciupagę przed Tobą. Musisz być czujny i uważny ... ale nie martw się nie jesteś sam. Są z Tobą są nasi Animatorzy Gry a każda chwila przybliża Cię do zaskakującego odkrycia.
Atrakcje fakultatywne:
- Rafting pontonami Przełomem Dunajca – dopłata 100 zł
Spływ pontonami przełomem Dunajca to świetna propozycja na spędzenie wolnego czasu na łonie natury. Podczas spływu możemy podziwiać malownicze krajobrazy jednej z najpiękniejszych polskich rzek. Dunajec przepływając przez Pieniny wije się między wysokimi , wapiennymi ścianami tworząc niezapomniane widoki.Na pontonach spływa jednocześnie do 12 osób. Spływ Dunajcem trwa w zależności od pogody i stanu wód od 2 do 3 godzin, jest bezpieczny i mogą w nim brać udział dzieci. Wszyscy uczestnicy mają zapewnione kamizelki ratunkowe, kaski i pagaje, wstęp do Pienińskiego Parku Narodowego, ubezpieczenie i opiekę instruktora – sternika.
- Pakiet Przygoda na Gubałówce – dopłata 150 zł
* Atrakcje na wysokości - Każdy uczestnik będzie miał do wyboru trzy atrakcje z oferowanych w parku linowym m. in. całkowicie bezpieczne przeszkody na torze linowym zawieszonym 6-8 m nad ziemią, podniebna tyrolka – 350 m zjazdu, skok na linach z 14 metrowej wieży, ścianka wspinaczkowa (zróżnicowany poziom dróg do przejścia).
* Zorbing - Uczestnik toczy cię po zboczu w dmuchanej kuli (50 metrów) – wrażenia niezapomniane!
* Paintball - Prawdziwa bitwa drużyn na kolorowe kulki (z farby spożywczej). Każdy uczestnik zostanie zaopatrzony w mundur i maskę ochronną, marker do strzelania oraz pakiet 200 kulek. Zabawa jest całkowicie bezpieczna.
Zakwaterowanie (10 noclegów):
Pensjonat Danka / Hawran lub inny obiekt o tym samym standardzie położony jest w Murzasichlu, 6 km od Zakopanego. W pobliżu znajdują się sklepy, restauracje oraz poczta. Pensjonat utrzymany jest w pięknym stylu zakopiańskim. Do dyspozycji dzieci jest teren do zabaw, sala w której można organizować dyskoteki, sala bilardowa, stół do ping – ponga, piłkarzyki, świetlica z RTV, bar i stołówka. Uczestnicy koloni zakwaterowani są w pokojach 3, 4, 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym.
Wyżywienie:
FB oferuje - 4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
Uwagi:
- Na obozy krajowe prosimy o zabranie legitymacji szkolnej. W przypadku imprez z dojazdem koleją legitymacja szkolna jest warunkiem przyznania biletu ze zniżką.
- Oryginał KARTY KWALIFIKACYJNEJ prosimy wysłać do 20 dni przed wyjazdem na adres Traveliada.pl Celtycka 6, Wrocław. Jeżeli kupujecie Państwo ofertę tuż przed wyjazdem prosimy o podesłanie zdjęcia karty na email i wręczenie oryginału KARTY pilotowi w autokarze.
- Proponujemy zabrać z sobą ok. 100 zł kieszonkowego na własne potrzeby - pieniądze można zdeponować u wychowawców.
- Adres i numer telefonu do ośrodka rozdawane będą na zbiórce w dniu wyjazdu.
- Podane miejsca zbiórek i wyjazdów zależeć będą od ilości chętnych oraz sprzedaży na poszczególnych turnusach. Prosimy o kontakt z biurem, w celu potwierdzenia dokładnego miejsca i godziny na 2 dni przed wyjazdem.
- Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Kosztów Imprezy Turystycznej pokrywającego koszty rezygnacji z wyjazdu w przypadku wystąpienia sytuacji losowych (np. choroby dziecka). Ubezpieczenie to można wykupić w momencie rezerwacji imprezy (wybierając dopłatę Ubezpieczenie wszystkich uczestników od kosztów rezygnacji wg OWU KR Standard Signal Iduna).
- Połączenia antenowe z innych miejscowości odbywają się przy min. 8 osobach. Potwierdzenie połączeń antenowych odbywa się na 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Na trasach dojazdowych w Polsce połączenia mogą być realizowane mikrobusami lub transportem publicznym pod opieką osoby dorosłej i po wcześniejszej rezerwacji miejsc przez Organizatora imprezy.
- Faktury za pobyt wystawia organizator nie wcześniej niż 30 dni przed wyjazdem na prośbę klienta, w celu otrzymania faktury prosimy o kontakt z konsultantem.
Cena zawiera - oferta autokarowa:
- 10 noclegów w pokojach 3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
- Wyżywienie 4 razy dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja,
- Opiekę medyczną, pedagogiczna, ratownika na basenie, przewodnika tatrzańskiego,
- Realizację programu kolonii - zajęcia i zawody sportowo rekreacyjne, konkurs na najciekawszy strój zbójnicki, zajęcia plastyczne, ogniska, dyskoteka i bal przebierańców, konkursy z nagrodami,
- 3 wycieczki do Zakopanego – zwiedzanie miasta, Wielka Krokiew, Krupówki, Jaszczurówka,
- Wycieczki górskie z przewodnikiem tatrzańskim Morskie Oko i Czarny Staw, Dolina Kościeliska (bilety w cenie) Chochołów,
- 2 razy wyjście na baseny termalne,
- Opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, ratownika na basenie, opieka medyczna, przewodnik tatrzański,
- Przejazd autokarem LUX (klimatyzacja, WC, video),
- Ubezpieczenie NNW Signal Iduna,
- Suchy prowiant na drogę powrotną.
- Dodatkowo, w turnusie I i III realizacja gry scenariuszowej Odkrywca.
Cena nie zawiera - oferta autokarowa:
Świadczeń niewymienionych w ofercie i atrakcji fakultatywnych.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: /10
Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
+ dodaj opinie