Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy

Altis Grand

Altis Grand Hotel

Informacje ogólne:    

Altis Grand Hotel znajduje się w odległości 21 km od plaży piaszczysta. Miasta położone najbliżej hotelu to Lisboa (2 m) i Sintra (30 km). Pozostałe miasta: Setubal (47 km). Znajduje się w Lisbon, Hotel posiada 295 pokoi i został odnowiony w 2011 roku, dostępna jest klimatyzacja i 6 windy. Dla Państwa komfortu hotel posiada sklepy, lobby, salon, recepcję i salon fryzjerski. W 13-piętrowym hotelu personel mówi po angielsku. Goście, którzy chcą być mobilni również na urlopie, mogą wypożyczyć samochód. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne za opłatą na plaży i bezpłatnie na basenie. W pobliżu hotelu z możliwością dojazdu: Sintra (30 km), Costa Do Estoril (25 km), dyskoteka (1 km), Bairro Alto (2 km), Parque Das Nacoes (10 km), linia metra (400 m) i teatr (2 km). W pobliżu hotelu znajdują się placówka medyczna, sklepy, przystanek autobusowy, kino, bary/restauracje, informacja turystyczna i centrum miasta. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje następujące udogodnienia: rampa/podnośnik i winda przystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada garaż i parking dla samochodów.

Udogodnienia:    
Hotel oferuje usługę budzenia, kantor, sejfy, usługi prasowania, concierge, serwis pokojowy, pralnię i pokojówki. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot i w terminalach internetowych. Rodzinny hotel oferuje usługi opiekunki, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Hotel oferuje salę konferencyjną z następującym wyposażeniem: catering i dostęp do Internetu. Godziny pracy recepcji: 24h.

Posiłki:    
W hotelu znajdują się 2 restauracje.

Wyżywienie:
BB oferuje -
śniadania.

Sport i rozrywka:    
Altis Grand Hotel posiada hammam. Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości 6 km.

Dodatkowe informacje:    
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa, Diners Club, American Express i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Podatek płatne na miejscu.

Bagaż:   
Warszawa (WizzAir):

Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20); klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)
- Usługa EXBAG; do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg lub 32 kg (ceny na zapytanie u konsultanta); uwaga! jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.
Warszawa Modlin, Wrocław, Poznań, Kraków, Berlin Brandenburg (Ryanair):
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25); klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)
- Usługa EXBAG; do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg (cena na zapytanie u konsultanta); uwaga! jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.
Warszawa (TAP Airlines):
Cena zawiera bagaż podręczny o wadze 10 kg. Dodatkowo przed potwierdzeniem rezerwacji można dodać bagaż rejestrowany - cena na zapytanie. Po potwierdzeniu rezerwacji bagaż rejestrowany wymaga wyceny.

Uwaga:
W sezonie zimowym (listopad-kwiecień) część infrastruktury zewnętrznej hotelu (baseny, pomosty, aquaparki, restauracje i bary zewnętrzne, place zabaw oraz serwis plażowy i infrastruktura sportowa) może być niedostępna ze względu na warunki pogodowe lub decyzję zarządu hotelu).

Cena zawiera - oferta z przelotem:
Przelot, opłaty lotniskowe, bagaż wg oferty (dla przelotów czarterowych: w cenie bagaż podręczny i rejestrowany, dla przelotów rejsowych: w cenie tylko mały bagaż podręczny), transfer lotnisko-hotel-lotnisko, ubezpieczenie KL/NNW, zakwaterowanie, wyżywienie wg oferty, Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Cena nie zawiera - oferta z przelotem:
Wydatków własnych, wycieczek fakultatywnych, bagażu rejestrowanego dla przelotów rejsowych, usługi wybranych miejsc w samolocie przy przelotach rejsowych, świadczeń niezawartych w ofercie, podatku turystycznego.

Opinie klientów dotyczące hotelu

Średnia wszystkich ocen:  /10

Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
+ dodaj opinie

Zdjęcia z hotelu: Altis Grand

Opinie o hotelu
 
ZADZWOŃ
infolinia: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
NEWSLETTER
Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
Akceptujemy płatności kartami:
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE