Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Tajlandia 
  • Pattaya 
  • > Adelphi Pattaya

    Adelphi Pattaya

    Oferta wczasów do hotelu: Adelphi Pattaya

    Dojazd:
    Liczba osób dorosłych:
    Wiek dzieci:
    Wyjazd z:
    Termin:
    Dni:
    Wyżywienie:
    Zakwaterowanie:
    Cena:

    HOTEL Adelphi Pattaya

    Naszym zdaniem

    Nieduży, przyjemny hotel, dogodnie usytuowany w centrum miasta, blisko wielu atrakcji kurortu, 10 minut spacerem od plaży. Basen i bar na tarasie dachowym, przestronne pokoje, nowoczesny styl.   

    Kategoria lokalna

    ***

    Położenie

    W sercu miasta, ok. 800 m od centrum handlowego, ok. 900 m od plaży Pattaya Beach, ok. 2 km od Muzeum Sztuki, ok. 3 km od Pattaya View Point, w pobliżu sklepów, barów, innych hoteli, ok. 2,5 km od dworca autobusowego, ok. 110 km na południe od lotniska w Bangkoku. 

    Wyposażenie

    Lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, kącik internetowy, winda, usługi pralnicze, tuk-tuk service, restauracja (bufety, a'la carte, dania kuchni międzynarodowej i lokalnej, przekąski), room service, bar przy basenie na dachu.

    Pokoje

    Deluxe with balcony - sypialnia,  łazienka z prysznicem, suszarką, szlafrokami, klimatyzacja, sejf, LED TV, łącza internetowe, czajnik, biurko, lodówka, balkon. Powierzchnia - ok. 30 m kw. Premier - sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka z prysznicem, suszarką, szlafrokami, klimatyzacja, sejf, LED TV, łącza internetowe, czajnik, biurko, lodówka, balkon. Powierzchnia - ok. 40 m kw.

    Wyżywienie

    Bez wyżywienia 

    Sport i rozrywka

    Basen z hydromasażem na tarasie dachowym, siłownia. 

    Dla dzieci

    Nie ma infrastruktury dla dzieci.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Zmiana świadczeń

    Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

    Powrót do Polski

    POWRÓT DO POLSKI 28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej. https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

    Cena nie zawiera

    Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

    COVID

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

    Podróżni z paszportem innym niż polski

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Oferta pakietowana dynamicznie

    W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

    WYJAZD OSOBY MAŁOLETNIEJ Z OSOBĄ TRZECIĄ Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  /10

    Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
    + dodaj opinie

    Zdjęcia z hotelu: Adelphi Pattaya

    Opinie o hotelu
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE