Bayar Garden Beach
Oferta wczasów do hotelu: Bayar Garden Beach
Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Rzeszów
2024-05-10 - 2024-05-13
3 dni
AI - all inclusive
ECONOMY ROOM (STD)
1297zł / osobę
Rzeszów
2024-05-10 - 2024-05-13
3 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM LAND VIEW (STD)
1322zł / osobę
Rzeszów
2024-05-10 - 2024-05-13
3 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM SEA VIEW (STD)
1363zł / osobę
Rzeszów
2024-05-17 - 2024-05-20
3 dni
AI - all inclusive
ECONOMY ROOM (STD)
1399zł / osobę
Rzeszów
2024-05-17 - 2024-05-20
3 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM LAND VIEW (STD)
1424zł / osobę
Wrocław
2024-05-07 - 2024-05-10
3 dni
AI - all inclusive
ECONOMY ROOM (STD)
1424zł / osobę
Rzeszów
2024-05-06 - 2024-05-10
4 dni
AI - all inclusive
ECONOMY ROOM (STD)
1435zł / osobę
Wrocław
2024-05-07 - 2024-05-10
3 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM LAND VIEW (STD)
1449zł / osobę
Rzeszów
2024-05-17 - 2024-05-20
3 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM SEA VIEW (STD)
1465zł / osobę
Rzeszów
2024-05-06 - 2024-05-10
4 dni
AI - all inclusive
STANDARD ROOM LAND VIEW (STD)
1467zł / osobę
Znaleziono: 501 ofert
«
1
2
3
»
przejdź do rezerwacji
Hotel Bayar Garden Beach
Hotel:
Data otwarcia: 1998 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie znajduje się restauracja, 2 bary, room service (płatny), 2 sale konferencyjne, 2 baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne (czynne w godzinach 14:00-18:00).
Położenie:
15 km od centrum Alanyi, 50 km od lotniska Gazipasa (GZP)
Internet:
-Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża:
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa. Parasole, leżaki - bezpłatne. Bar na plaży - płatny.
Pokoje:
Wyposażone w klimatyzację indywidualną, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienkę (WC, prysznic, suszarka do włosów), balkon.
Typy pokoi: w 9 budynkach:
-pokoje standardowe dla max 4 os.
Wyżywienie:
All Inclusive (10:00-23:00) oferuje: śniadanie (8:00-10:00), obiad (12:00-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
-restauracja, 2 bary
Aktywnie i animacyjnie:
W cenie: animacje, tenis stołowy, rzutki, sauna
Płatne: masaż, łaźnia
Z myślą o dzieciach:
-plac zabaw
Wiza:
Obywatele polscy muszą mieć wizę turecką. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty przylotu. Turyści polscy zakupują turecką wizę turystyczną online na stronie www.evisa.gov.tr. Wiza dla Polaków kosztuje 20 USD, wiza jest ważna przez 180 dni i uprawnia maksymalnie łącznie do 90 dni pobytu na terenie Turcji. Jest to wiza wielokrotnego przekroczenia granicy. Na lotnisku należy okazać paszport, który w momencie wjazdu do Turcji musi być ważny przynajmniej jeszcze 180 dni od daty wjazdu do Turcji. Wizę również można kupić na lotnisku - wiza kosztuje 30 USD / 25 EUR.
Cena zawiera- oferta samolotowa:
Przelot, bagaż wg oferty, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie, wyżywienie wg oferty, opiekę rezydenta, ubezpieczenie KL i NNW, świadczenia zawarte w ofercie
Cena nie zawiera- oferta samolotowa:
Wizy, wycieczek fakultatywnych, wydatków własnych, świadczeń nie zawartych w cenie.
Hotel:
Data otwarcia: 1998 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie znajduje się restauracja, 2 bary, room service (płatny), 2 sale konferencyjne, 2 baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne (czynne w godzinach 14:00-18:00).
Położenie:
15 km od centrum Alanyi, 50 km od lotniska Gazipasa (GZP)
Internet:
-Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża:
Przy hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa. Parasole, leżaki - bezpłatne. Bar na plaży - płatny.
Pokoje:
Wyposażone w klimatyzację indywidualną, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienkę (WC, prysznic, suszarka do włosów), balkon.
Typy pokoi: w 9 budynkach:
-pokoje standardowe dla max 4 os.
Wyżywienie:
All Inclusive (10:00-23:00) oferuje: śniadanie (8:00-10:00), obiad (12:00-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
-restauracja, 2 bary
Aktywnie i animacyjnie:
W cenie: animacje, tenis stołowy, rzutki, sauna
Płatne: masaż, łaźnia
Z myślą o dzieciach:
-plac zabaw
Wiza:
Obywatele polscy muszą mieć wizę turecką. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty przylotu. Turyści polscy zakupują turecką wizę turystyczną online na stronie www.evisa.gov.tr. Wiza dla Polaków kosztuje 20 USD, wiza jest ważna przez 180 dni i uprawnia maksymalnie łącznie do 90 dni pobytu na terenie Turcji. Jest to wiza wielokrotnego przekroczenia granicy. Na lotnisku należy okazać paszport, który w momencie wjazdu do Turcji musi być ważny przynajmniej jeszcze 180 dni od daty wjazdu do Turcji. Wizę również można kupić na lotnisku - wiza kosztuje 30 USD / 25 EUR.
Cena zawiera- oferta samolotowa:
Przelot, bagaż wg oferty, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie, wyżywienie wg oferty, opiekę rezydenta, ubezpieczenie KL i NNW, świadczenia zawarte w ofercie
Cena nie zawiera- oferta samolotowa:
Wizy, wycieczek fakultatywnych, wydatków własnych, świadczeń nie zawartych w cenie.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 1.7/10
Autor: Daria
Wyjazd: sierpień 2018
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Zalety:
duży basen
Wady:
wszystko inne
Opis:
Pokój był zaniedbany - ze ścian odchodziła tapeta; ramy łóżka pochlapane były farbą; ?biurko?, na którym stał telewizor (odbierający jedynie kanały tureckie i rosyjskie) również było obdarte; lodówka była brudna; zdarzało się, że klimatyzacja sama się wyłączała i nie można było jej uruchomić przez ok 20 min; brak sejfu w pokoju, mimo, że na kartce informacyjnej (która również była w opłakanym stanie), którą otrzymaliśmy była informacja, aby cenne rzeczy trzymać w sejfie w pokoju (okazało się, że w pomieszczeniu przy recepcji, które jest cały czas otwarte są sejfy do wynajęcia).
- w łazience były popękane kafelki, dziura w podłodze; wypadająca lampa z sufitu wisząca na kablu; po kąpieli jednej z osób, druga musiała odczekać ok 15 min. aby wziąć prysznic, ponieważ woda ?stała? w prysznicu przez taki okres czasu, co skutkowało ciągłym zalewaniem łazienki; zza toalety z wężyków przez cały pobyt ciekła woda, co doprowadzało również do zalewania łazienki (problem był zgłaszany, a jedynym rozwiązaniem było wytarcie wody z podłogi przez sprzątaczkę brudnym mopem); pewnego wieczoru w łazience mieliśmy ?lokatora?, był to prawdopodobnie karaluch lub coś co go przypominało (niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia, ponieważ uciekł do dziury w podłodze); ogólny stan łazienki określam jako tragiczny ? była brudna i zaniedbana, a pani sprzątająca wymieniała tylko papier toaletowy, a jeśli się jej pokazało na ręcznik to także ręczniki.
- żywność monotematyczna (przez okres 10 dni pobytu posiłki praktycznie były cały czas te same), brak klimatyzacji restauracji powodowało złe samopoczucie; brak szklanek na terenie całego obiektu (piliśmy w plastikowych kubkach (które nie były myte, tylko opłukane pod wodą) lub papierowych; w barze często brakowało napoi, w ?restauracji? plastikowe krzesła i stoły.
- brak klimatyzacji w lobby; WIFI działające jedynie wczesnym porankiem lub w środku nocy (przez cały pobyt tylko jeden raz udało mi się przeprowadzić kilkuminutową rozmowę telefoniczną przez komunikator internetowy właśnie wczesnym porankiem ? przed godziną 7 rano); zdarzało się zastać obsługę lobby śpiącą na kanapach przeznaczonych tam dla gości.
- plaża zaniedbana (leżaki brudne i często połamane), piaskowo żwirowa; w morzu kamienie, przez które doznałam dwukrotnego rozcięcia nogi; fale wyrzucają kamienie oraz KOSTKĘ BRUKOWĄ na brzeg, które uderzają o nogi powodując siniaki; obsługa na plaży nieuprzejma, wręcz nerwowa (Byłam świadkiem sytuacji, kiedy kobieta chciała korzystać ze słońca leżąc na leżaku. Z tego względu przeciągnęła leżak z drugiego rzędu przed pierwszy rząd, w którym wszystkie leżaki były zajęte. Pan obsługujący plażę z nerwami zabrał jej leżak podnosząc go do góry i rzucając nim o piach w jego pierwotne miejsce, raniąc przy tym kobietę w rękę.); brak baru na plaży (w ofercie było zawarte, iż znajduje się on tam), zatem do baru po napoje trzeba było chodzić koło basenu ? około 200-300 m; na plażach hoteli obok wywieszone były flagi oznaczające kąpiel na własną odpowiedzialność, natomiast w Bayar Garden Beach nikt o to nie zadbał.
- jedynym plusem hotelu był naprawdę duży i czysty basen, czego nie można powiedzieć już o zjeżdżalniach, które są stare i zdarte do tego stopnia, że można uszkodzić na nich ciało i strój kąpielowy; zdarzyło nam się trafić na połamany leżak przy basenie.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Aquapark:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2019-02-21
Autor: MP
Wyjazd: lipiec 2018
Cena/jakość: 1/10
Opis:
hotel w ofercie miał posiadać 4 gwiazdki, a faktycznie nie miał żadnej (brak dokumentacji na 4 gwiazdki)
hotel?odnowiony? w 2018 roku, obdrapany, odlatujące kafelki, brak zabezpieczenia instalacji elektrycznej,ogólny brud i bałagan.
nie działające Wi-Fi.
plaża brudna, zaniedbana, brak baru na plaży.
brak telefonu w pokoju.
między 18-19 codziennie przerwa w wydawaniu napojów.
beznadziejna animacja, brak reklamowanego tenisa stołowego, rzutek i sauny.
plac zabaw zdemolowany.
brak ratowników wodnych na basenach
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2018-08-06
+ dodaj opinie