71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy

Lujo

Oferta wczasów do hotelu: Lujo

Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Traveliada.pl poleca ten hotel
Wyróżniliśmy ten hotel ze względu na:
hotel wyróżnionyAnimacje dla dzieci i dorosłych
hotel wyróżnionyDla rodzin z dziećmi
hotel wyróżnionyLuksusowy i ekskluzywny obiekt
hotel wyróżnionyWysoka jakość usług
hotel wyróżnionyWysoki standard obiektu

Lujo Hotel

Luksusowy hotel położony kaskadowo, o bardzo wysokim standardzie usług, idealny na wypoczynek z rodziną jak również na romantyczny wyjazd we dwoje. Oferuje szeroki wachlarz atrakcji, pyszną kuchnię, nowoczesne i komfortowe pokoje oraz znakomicie przystosowane plaże. Hotel dla bardzo wymagających Gości, którzy szukają niezapomnianych wrażeń.

Położenie:
Ten 5-gwiazdkowy, luksusowy hotel położony na rozległym terenie w nieziemskiej scenerii, w zatoce Güvercinlik (tzw. Gołębie Gniazdo). Ok. 3 km od miasta Güvercinlik z niewielkim wyborem sklepów, ok. 25 km od centrum miasta Bodrum i ok. 15 km od lotniska Milas - Bodrum.

Plaża:
Hotel udostępnia 3 piaszczyste plaże: Joy – bezpośrednio przy hotelu, Indigo (tylko dla dorosłych) oraz Escape (położona w zacisznym miejscu) a także pomost o pow. ok. 1850 m2. Bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki. Dostępne tzw. pawilony ze słomianym dachem położone na pomoście wychodzącym w morze oraz na plaży (za dodatkową opłatą).

Do dyspozycji gości:
Recepcja 24 h, przestronne lobby, restauracja główna a’la carte, 6 restauracji tematycznych a’la carte: włoska, azjatycka, turecka i z owocami morza (bezpłatne) oraz steak house i japońska (dodatkowo płatna ok. 20 EUR/os.). 10 barów, m.in.: w lobby, przy basenie, na plaży, bar z produktami z czekolady. Basen główny zewnętrzny ze słodką wodą, basen podgrzewany z morską wodą, basen w części Indigo (tylko dla dorosłych), basen dla dzieci. Ponadto za dodatkową opłatą: butik, sklep z biżuterią, fotograf, lekarz, kwiaciarnia, optyk.

Wyżywienie:
All Inclusive oferuje
- śniadanie (08:00-11:00), późne śniadanie (11:00 - 12:00), lunch a’la carte (12:00 - 17:30), obiadokolacja a’la carte (19:00 - 23:00), przekąski w ciągu dnia (12:00 -17:00), ręcznie robione lody oraz schłodzone jogurty (09:00-24:00), czekoladki własnej produkcji oraz kawa (09:00-24:00), desery w cukierni (12:00 - 22:00), owoce (12:00-19:00). Bezpłatne lokalne i importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w godzinach 09:00-24:00.

Program sportowy i animacyjny:
Hotel prowadzi dzienne oraz wieczorne animacje dla dzieci oraz dla dorosłych. W ciągu dnia: rzutki, tenis stołowy, korty tenisowe, lekcje tańca, warsztaty z make-up oraz z fotografii, gimnastyka w wodzie, fitness, pilates, streching, joga, siatkówka plażowa, koszykówka, wyprawy rowerowe. Dla dzieci: miniklub, plac zabaw, sala gier, teatrzyk, trampoliny, mini disco. Ponadto: aquapark z 6 zjeżdżalniami, centrum SPA (sauna, łaźnia turecka i parowa, jacuzzi, basen wewnętrzny), kajaki, rowery wodne. Za dodatkową opłatą: zabiegi w centrum SPA, sporty wodne na plaży, lekcje nurkowania.

Internet:
Bezpłatny Internet Wi-Fi na terenie obiektu.

Cena zawiera - oferta samolotowa:
Przelot, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny i rejestrowany, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, ubezpieczenie KL/NNW, zakwaterowanie, wyżywienie wg oferty, Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Cena nie zawiera - oferta samolotowa:
Wydatków własnych, wycieczek fakultatywnych, świadczeń niezawartych w ofercie.

Opinie klientów dotyczące hotelu

Średnia wszystkich ocen:  1/10
Autor: Jan
Wyjazd: maj 2025
nie polecam tego hotel
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Opis:
Hotel Lujo Bodrum, choć reklamowany jako miejsce ekskluzywne, okazał się jednym z największych rozczarowań. 1. Villa - Za cenę, która sugeruje przestrzeń i luksus, otrzymalismy ville w której bardzo ciężko było doprosić się o sprzątanie - zamykając drzwi samoistnie włączał się przycisk ?nie przeszkadzać? przez co osobiście musieliśmy dopraszać się o usługę sprzątania. 2. Hałas: Brak izolacji akustycznej, słyszeliśmy dźwięki koncertu co uniemożliwiało sen, w tak drogim hotelu to niedopuszczalne zaniedbanie? szczególnie jeśli ma się ranny lot i chce odpocząć. 3. Restauracja: Brak szacunku dla czasu i preferencji. Wielokrotnie mylone zamówienia, brak znajomości przez obsługę podstawowych zwrotów w języku angielskim - zamawiając kawę z mlekiem owsianym dostałam samo mleko owsiane (bez kawy). Zamawiając kurczaka w panierce dostałam 3 alternatywy włącznie z kurczakiem po azjatycku zanim dostarczono właściwe zamówienie. W dobie rosnącej świadomości kulinarnych potrzeb brak informacji o alergenach i ubogie opcje wegańskie. 4. Strefa SPA i basen: dzieci biegające między leżakami i drinkami, brak wydzielonej strefy basenowej dla najmłodszych. Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienia, brak możliwości zamówienia przekąsek - wyłącznie napoje. - Basenowa rzeczywistość: Strefa wodna, oczywiście poza instagramowym basenem zewnętrznym, jest delikatnie mówiąc przeciętna. 5. Serwis - bardzo lekceważące podejście, pracownicy bez odpowiednich szkoleń. Zamawiając z jednodniowym wyprzedzeniem (!) na konkretną godzinę room service do willi mieli 3 godzinne opóźnienie. Zamówienie przychodziło partiami, dania były zimne, połowy zamówienia nie zrealizowano łącznie cały serwis rozciągnął się na 2 godziny. W ostatniej kolejności dostarczono zamówienia dla dzieci. Problem z rezerwacjami w restauracjach, ciągle zmienianie przez pracowników i proponowanie późno godzinnych alternatyw (będąc z dziećmi na wyjeździe chce się mieć możliwość zjedzenia na już) brak dostępności miejsca w restauracjach mimo dużego obłożenia hotelu brak alternatyw. Dodatkowo obiekt jest duży i trzeba często dojechać do restauracji - serwis buggy pozostawia wiele do życzenia, parokrotnie trzeba się przypominać o podesłanie plus bardzo długi czas oczekiwania. Nie polecam tego miejsca dla osób szukających prawdziwego komfortu i mających skalę porównawczą - rozczarowanie gwarantowane.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Czystość:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Obsługa:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Atrakcje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Aquapark:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Dla dzieci:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jakość wifi:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Przestrzenie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2025-05-12
+ dodaj opinie

Zdjęcia z hotelu: Lujo

Opinie o hotelu
 
ZADZWOŃ
infolinia: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
NEWSLETTER
Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
Akceptujemy płatności kartami:
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE
Rozpocznij rozmowę