Majesty Club Kemer Beach








































Hotel Majesty Club Kemer Beach *****
Data otwarcia:
1987 r. Odnowiony w 2007 r.
Położenie:
2 km od centrum Goynuk, 6 km od Kemer, 50 km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni 130 000 m2.
Plaża:
przy hotelu, piaszczysto-żwirowa z kamienistym zejściem do morza, 350 m długości. Parasole, leżaki, materace i ręczniki bezpłatne.
W hotelu:
restauracja na wolnym powietrzu, 5 barów, basen odkryty (500 m2), 2 zjeżdżalnie wodne.
Pokoje:
w 8 budynkach: 400 pokoi standardowych (2 dla niepełnosprawnych); klimatyzacja indywidualna, prysznic, suszarka, telefon, TV, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny – w dniu przylotu), terkota, balkon.
Rozrywki i usługi:
Bezpłatne: siłownia, sauna, łaźnia turecka, 6 kortów tenisowych, tenis stołowy, rzutki, szachy, minigolf, koszykówka, siatkówka, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, windsurfing (wymagana licencja), kajaki, rowery wodne, aerobik, animacje, dyskoteka.
Płatne: kawiarenka internetowa, pralnia, salon piękności, masaż, oświetlenie kortów, rakiety i piłki do tenisa, lekcje tenisa, bilard, narty wodne, spadochron, jazda konna.
Dla dzieci:
brodzik, 2 zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, miniklub, animacje, opiekunka (płatna), posiłki dla dzieci, krzesełka w restauracji, łóżeczka (na życzenie).
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive (10:00-04:00) oferuje: śniadanie, późne śniadanie, obiad, przekąski, podwieczorek, kolacja, późny posiłek. Napoje zawarte: lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe. System nie zawiera: niektórych napoi importowanych, soków ze świeżych owoców.
Restauracja a'la carte:
turecka, rybna, grill, włoska – jedna wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
Cena zawiera:
przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, noclegi, wyżywienie wg oferty, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie KL i NNW.
Cena nie zawiera:
wizy tureckiej, własnych wydatków.
Strona www:
www.majesty.com.tr
Pokaż na mapie położenie hotelu: Majesty Club Kemer Beach
Opinie klientów dotyczące hotelu



























































