Lujo
Kraj:Turcja
Region:Bodrum
Miasto:GUVERCINLIK
Ocena: 1.0/10


















Udogodnienia:





życie nocne
klimatyzacja
internet
ułatwienia dla niepełnosprawnych
windsurfing
nurkowanie
tenis
sport
animacje dla dorosłych
przedszkole
basen odkryty
fitness
dla rodzin z dziećmi
region nadmorski
bez paszportu
parking
sprzęt agd
grill
wellness
darmowe wifi
dla seniorów






zobacz więcej
Udogodnienia dla hotelu






















Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 1/10
Autor: Jan
Wyjazd: maj 2025

Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Opis:
Hotel Lujo Bodrum, choć reklamowany jako miejsce ekskluzywne, okazał się jednym z największych rozczarowań.
1. Villa - Za cenę, która sugeruje przestrzeń i luksus, otrzymalismy ville w której bardzo ciężko było doprosić się o sprzątanie - zamykając drzwi samoistnie włączał się przycisk ?nie przeszkadzać? przez co osobiście musieliśmy dopraszać się o usługę sprzątania.
2. Hałas: Brak izolacji akustycznej, słyszeliśmy dźwięki koncertu co uniemożliwiało sen, w tak drogim hotelu to niedopuszczalne zaniedbanie? szczególnie jeśli ma się ranny lot i chce odpocząć.
3. Restauracja: Brak szacunku dla czasu i preferencji. Wielokrotnie mylone zamówienia, brak znajomości przez obsługę podstawowych zwrotów w języku angielskim - zamawiając kawę z mlekiem owsianym dostałam samo mleko owsiane (bez kawy). Zamawiając kurczaka w panierce dostałam 3 alternatywy włącznie z kurczakiem po azjatycku zanim dostarczono właściwe zamówienie. W dobie rosnącej świadomości kulinarnych potrzeb brak informacji o alergenach i ubogie opcje wegańskie.
4. Strefa SPA i basen: dzieci biegające między leżakami i drinkami, brak wydzielonej strefy basenowej dla najmłodszych. Bardzo długi czas oczekiwania na zamówienia, brak możliwości zamówienia przekąsek - wyłącznie napoje.
- Basenowa rzeczywistość: Strefa wodna, oczywiście poza instagramowym basenem zewnętrznym, jest delikatnie mówiąc przeciętna.
5. Serwis - bardzo lekceważące podejście, pracownicy bez odpowiednich szkoleń. Zamawiając z jednodniowym wyprzedzeniem (!) na konkretną godzinę room service do willi mieli 3 godzinne opóźnienie. Zamówienie przychodziło partiami, dania były zimne, połowy zamówienia nie zrealizowano łącznie cały serwis rozciągnął się na 2 godziny. W ostatniej kolejności dostarczono zamówienia dla dzieci. Problem z rezerwacjami w restauracjach, ciągle zmienianie przez pracowników i proponowanie późno godzinnych alternatyw (będąc z dziećmi na wyjeździe chce się mieć możliwość zjedzenia na już) brak dostępności miejsca w restauracjach mimo dużego obłożenia hotelu brak alternatyw. Dodatkowo obiekt jest duży i trzeba często dojechać do restauracji - serwis buggy pozostawia wiele do życzenia, parokrotnie trzeba się przypominać o podesłanie plus bardzo długi czas oczekiwania.
Nie polecam tego miejsca dla osób szukających prawdziwego komfortu i mających skalę porównawczą - rozczarowanie gwarantowane.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:










Czystość:










Obsługa:










Pokoje:










Łazienka:










Restauracja:










Posiłki:










Atrakcje:










Aquapark:










Dla dzieci:










Wsparcie:










Jakość wifi:










Przestrzenie:










Data wpisu: 2025-05-12
+ dodaj opinie