801-000-701
kom. 71 340 50 50
pn-pt: 8-21, so: 9-19, ni: 13-20
e-Gazele Biznesu 2015 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Rzetelna firma Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
Wyszukaj artykuł:
Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Gwarancja Organizatora
Od 2015 roku jesteśmy Touroperatorem i posiadamy Gwarancję ubezpieczeniową.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »


 

Salon prasowy

Firmy Dotpay oraz Bank PKO SA operujące terminalami kart płatniczych wprowadzają zmiany w umowach zawartych z firmami z branży turystycznej. Nowe zasady narzucają wysokie obciążenia dla agentów, a nawet kolidują z umowami agencyjnymi. Obie firmy już zaczęły wypowiadać umowy przedsiębiorcom, którzy nie zaakceptowali zmian.

Wiadomości Turystyczne, 29.11.2012

Usługa, która miała zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo klientów, uderzyła w branżę turystyczną. Ostatnio wzrosła liczba płacących kartami za wycieczki. W biurze Grecos Holiday takich przypadków było czterokrotnie więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym i dziś ich udział sięga już 50 proc. W Traveliada.pl udział transakcji kartami podwoił się z 15 proc. do 30 proc. sprzedaży.

Forsal, 28.11.2012

Góry w Polsce, Słowacji, Czechach i Austrii dla masowego klienta, Indie, Sri Lanka oraz Tajlandia dla zamożniejszego. Coraz popularniejsze wśród rodaków jest spędzanie świąt poza domem. Jakie kierunki są najmodniejsze i czy podczas wyjazdów świątecznych mogą liczyć na kolację wigilijną? O to zapytaliśmy Jacka Malarskiego, dyrektora biura Traveliada.pl.

Lux Lux, 08.11.2012

Zainteresowani turystyką internauci mają do dyspozycji nową wersję strony internetowego biura podróży Traveliada.pl. Strona zyskała nową szatę szatę graficzną i została wzbogacona o nowe funkcjonalności, między innymi przewodnik dla turystów i oceny hoteli.

To już piąta wersja naszego portalu. Za każdym razem, zmieniamy nie tylko grafikę, ale udoskonalamy nawigację i wprowadzamy ulepszenia techniczne – powiedział Jacek Malarski, dyrektor Traveliada.pl.

Dziennik Turystyczny, 31.05.2012

Od 21 maja zainteresowani turystyką internauci, mają do dyspozycji nową wersję strony internetowego biura podróży Traveliada.pl. Strona zyskała nową szatę szatę graficzną i została wzbogacona o nowe funkcjonalności, między innymi przewodnik dla turystów i oceny hoteli.

" To już piąta wersja naszego portalu. Za każdym razem, zmieniamy nie tylko grafikę, ale udoskonalamy nawigację i wprowadzamy ulepszenia techniczne" - mówi Jacek Malarski dyrektor Traveliada.pl.

Otwarty.pl, 30.05.2012

Sylwester w domu i w kapciach? Tak spędzi go 40 procent internautów Money.pl. Powód? Oszczędności. Z organizowania plenerowych imprez zrezygnowało wiele miast, ale nie wszystkie. Zobacz, gdzie można liczyć na szampańską zabawę pod chmurką.

Co drugi internauta Money.pl nie zamierza wydać z okazji Sylwestra więcej niż 200 złotych. Na drugim biegunie są ci, którzy wydadzą ponad 2000 złotych. To zazwyczaj osoby z najbardziej zasobnym portfelem (o dochodach powyżej 5 tysięcy złotych).

Money.pl, 31.12.2011

Znalezienie taniego wyjazdu za granicę na sylwestra już od blisko miesiąca było bardzo trudne. Teraz, gdy do imprezy zostały tylko trzy dni, graniczy to z cudem. Miejsc na imprezy zagraniczne już nie ma. Obniżek za krajowe też nie, bo organizatorzy nie chcą psuć rynku.

Jak sprawdziliśmy, w TUI czy Neckermanie można liczyć jedynie na tzw. wycieczki z odzysku. W Rainbow Tours zostały pojedyncze miejsca. – Z roku na rok obserwujemy zwiększenie zainteresowania ofertami sylwestrowymi. Miejsca mamy już tylko na nieliczne wyjazdy – potwierdza Emilia Bratkowska, brand manager w Rainbow Tours.

Gazeta Prawna, 28.12.2011

W przyszłym roku Itaka będzie miała 520 tysięcy klientów, 1 mld 350 mln zł obrotów i 40 mln zł zysku brutto – takie założenia przyjęli szefowie tego największego polskiego biura turystycznego

Mimo niesprzyjającej sytuacji na świecie - słynna chmura wulkaniczna, która sparaliżowała ruch samolotów, rewolucja w krajach arabskich i kryzys w Grecji  – Itaka odniosła w mijającym roku sukces. Przy okazji szkoleń dla swoich najlepszych agentów, które prowadziła w ostatnich dniach na Lanzarote i Maderze, wiceprezes firmy, Piotr Henicz, przedstawił wyniki z ostatnich lat.

Itaka nagrodziła najlepszych „za wysokie wyniki sprzedaży i wzorową współpracę" – laptopami (I miejsce), aparatami fotograficznymi (II miejsce) i zestawami walizek (III miejsce).

Rzeczpospolita, 21.11.2011

Jak zaobserwowali pracownicy biura podróży Traveliada.pl, w polskiej turystyce wyjazdowej pojawił się nowy trend. Okazuje się, że co raz więcej maturzystów wyjeżdża na upragnione wakacje tuż po zdaniu ostatniego egzaminu. Chcą by trud związany z nieprzespanymi nocami i ciągła nauką został sowicie wynagrodzony. Ich ulubiona oferta to "tanio i rozrywkowo".

Tur-info.pl, 22.06.2011

Pracownicy biura podróży Traveliada.pl zauważyli nowy trend w turystyce wyjazdowej. Młodzi ludzie, zaraz po maturze wyjeżdżają na zasłużone, po ciężkim wysiłku i nauce, wakacje "pomaturalne".

Warunki idealne dla przyszłych studentów to: tanio i rozrywkowo. Wybierają oni oferty głównie autokarowe, gdyż są one dla nich najbardziej korzystne finansowo. Maturzyści wybierają również oferty samolotem, lecz te najtańsze. Najczęściej wybieranym kierunkiem samolotowym jest Tunezja.

rynekturystyczny.pl, 23.05.2011

W biurach podróży poruszenie, wywołane przez ... maturzystów! Pracownicy biura podróży Traveliada.pl zauważyli nowy trend w turystyce wyjazdowej. Młodzi ludzie, zaraz po maturze wyjeżdżają na zasłużone, po ciężkim wysiłku i nauce, wakacje "pomaturalne". Warunki idealne dla przyszłych studentów to: tanio i rozrywkowo. Wybierają oni oferty głównie autokarowe, gdyż są one dla nich najbardziej korzystne finansowo.

turystyka24h.pl, 19.05.2011

Pracownicy biura podróży Traveliada.pl zauważyli nowy trend w turystyce wyjazdowej. Młodzi ludzie, zaraz po maturze wyjeżdżają na zasłużone, po ciężkim wysiłku i nauce, wakacje "pomaturalne".

Wybierają oni oferty głównie autokarowe, gdyż są one dla nich najbardziej korzystne finansowo. Maturzyści wybierają również oferty samolotem, lecz te najtańsze. Najczęściej wybieranym kierunkiem samolotowym jest Tunezja. Hotele mogą być skromniejsze, oferujące podstawowe wyposażenie i wyżywienie w postaci dwóch posiłków lub z samymi śniadaniami.

otwarty.pl, 19.05.2011

Lato 2011 z całą pewnością różnić się będzie od kilku poprzednich sezonów. Sytuacja w Tunezji i Egipcie bardzo wyraźnie wpłynęła na preferencje wyjazdowe Polaków. Znaczna część turystów obawia się bowiem wyjazdu do krajów arabskich. Dotychczas było tak, iż to właśnie Egipt i Tunezja stanowiły najpopularniejsze wakacyjne destynacje.

Największym zainteresowaniem wśród turystów cieszą się takie kierunki jak Grecja, Turcja, Bułgaria czy Chorwacja. Więcej zapytań można także zanotować w stosunku do wycieczek autokarowych, których sprzedaż najprawdopodobniej będzie wyższa w stosunku do lat poprzednich.

spa-info.pl, 22.04.2011

«  1  2  3  4  5  6  7  »


Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA