Żałoba

Opinie: wysoki standard hotelu

Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015, 2017 i 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »

Referencje od klientów

2014-01-04

Bardzo chciałbym podziękować za polecenie nam hotelu Swiss Inn w Tabie. Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania tym bardziej, że obłożony był tylko w ok 30%. Pokoje ładne i czyste, baseny nie za duże ale wystarczające dla takiej liczby gości, plaża czysta i duża - w związku z tym nie trzeba było o 5 rano rzucać ręczników:-) . Restauracja jedna ale i tak więcej nie trzeba. Jedzenie było bardzo smaczne (pod europejczyków) choć niektórzy twierdzili, że mały wybór. Dla mnie, jak najbardziej wystarczający - zawsze na obiad i kolację były dwa rodzaje mięsa (choć go nie jadam) i ryba, zupy, warzywa i surowe i gotowane na parze, itp. Przepyszne słodycze (przytyłam...)

2013-11-10

Chciałam podziękować za polecenie hotelu Caribbean World Mahdia w Tunezji. Wróciliśmy 03.10. i jesteśmy bardzo zadowoleni. Ośmielę się powiedzieć, że zadowoleni do tego stopnia, że w przyszłym roku prawdopodobnie tam wrócimy mimo odległości od lotniska. Hotel jest naprawdę fajny, plaża super i spełnił wszystkie nasze oczekiwania.

2013-11-05

Przepraszam, że dopiero teraz piszę, a z Madery wróciliśmy już dwa tygodnie temu, ale ciągle miałam jakieś zaległości. Przede wszystkim chciałam podziękować za Pani pracę, częstą pomoc i różne trafne sugestie. Spędziliśmy na Maderze jeden z najpiękniejszych urlopów w naszym życiu. Hotel Monte Mar Palace w Ponta Delgada był świetny, miejsce piękne, a samoloty nie spóźniły się (powrotny nawet przyleciał 30 min. wcześniej, więc złapaliśmy nocny pociąg do Krakowa, zamiast czekać 6 godzin na pierwszy poranny).

2013-10-10
Świetny hotel, daleko do miasta, plaża fajna :), pokoje czyste, jedzienie bardzo smaczne i duży wybór. Animacje rewelacyjne, wycieczka na Wyspę Giftun z piękną plażą - gorąco polecamy!

2013-10-02

Wróciliśmy z wycieczki, wszyscy zadowoleni i wypoczęci. Jeszcze raz dziękuję za  zaangażowanie Pani i koleżanek z biura Traveliada.pl. Przesyłam serdeczne pozdrowienia. Hotel Strofades rzeczywiście położony jest bardzo blisko plaży (piaszczystej), pokoiki są skromnie umeblowane, ale jak najbardziej wystarczająco. Wyposażone w lodówkę, czajnik , 2 szklaneczki i 2 filiżanki - jest to informacja istotna dla miłośników porannej mocnej kawy sypanej:). Sprzątanie jest codziennie, pościel i ręczniki są wymieniane co 2 dni -
czytałam na forach, że są jakieś kłopoty z tym związane, ale jak się przekonaliśmy jest to niezgodne z prawdą. Pani sprzątająca myła nawet filiżanki po kawie (zdarzyło się nam raz zostawić brudne na balkonie - no cóż...).

2013-09-13
Witam serdecznie, jestem bardzo zadowolona z udanego wyjazdu, nie mam żadnych zastrzeżeń. Podróż przebiegła bez problemów nie była męcząca ani dla mnie, ani dla mojej córki.Z hotelu jestem zadowolona, natomiast basen rewelacja, woda przeczysta a wiem, że w innym hotelu z tej samej wycieczki goście byli bardzo niezadowoleni.

2013-08-31
Bardzo muszę pochwalić organizatora jak i agenta za fachowość, cierpliwość i wiarygodność. Przelot i tranzyt zarówno autokarowy jak i promowy bez zarzutu. Pani rezydent rzetelna, dostępna i fachowa.
2013-08-20

Właśnie wróciliśmy z hotelu Sharm Grand Plaza. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Pokój super. Baseny wspaniałe. Rafa w morzu rewelacja.

Jedynym minusem jest słaby dostęp do kąpieli w morzu (płytkie przy brzegu - później gwałtowny spadek i niebezpiecznie przy rafie). Obsługa miła, nie nastawiona na napiwki. Jedzenie bardzo dobre, każdy coś dla siebie znajdzie. Ilość dań ogromna. Rezydent bardzo fajny, dostępny na telefon o każdej porze dnia i nocy.

2013-08-11
Tydzień temu wróciliśmy z mężem z Tunezji, jesteśmy bardzo zadowoleni, opaleni, wypoczęci. Bardzo Państwu dziękujemy za pomoc w wyborze oferty - hotel w Hammamet, Caribbean World Garden, bardzo sympatyczny, pokoje czyściutkie.
2013-07-27

Referencję od Państwa Kucharczyk za zorganizowanie wyjazdu do Grecji.

2013-05-23
Byliśmy w hotelu Delfin Siesta Mar. Hotel ma 4 piętra, Piękny Hall, dwie duże poczekalnie, obok restauracja. 2  windy 4 osobowa i 5 osobowa. Hotel położony w linii prostej od morza  ca 150 m. Plaża piaszczysta; kąpiących bardzo, mało ze względu na wiejące wiatry od morza. Do morza trzeba przejść przez ulicę. Do centrum miasta nie wiele więcej. Do ronda z którego odchodzą autobusy w różnych kierunkach od hotelu 300 m.
2013-04-04
Wyjazd na Fuerteventurę był bardzo udany, właśnie tego oczekiwałem od tego świątecznego urlopu :) piękna pogoda, super widoki i hotel o nienagannym standardzie :) Wynająłem Jeepa na 2 dni i zwiedziłem całą wyspę oraz wszystkie miejsca, które mi Pani poleciła od plaż na północy, do gór i wulkanów na południu, szczególnie widok w domku widokowym na południu wyspy był nieziemski, szczerze to w życiu jeszcze czegoś takiego nie widziałem :P
2013-03-27
Podroż z Gdańska do Zanzibaru to w sumie 26 godzin z przesiadkami. Frankfurt, Adiss Ababa no i potem jeszcze jeden stop w Kenii....większość turystów wysiadła tam a po godzinie lot już do Zanzibaru....piękne widok z lotu ptaka na Zanzibar w słońcu:). Jak wylądowałem zabrali mnie do hotelu, hotel jest oddalony okolo godziny jazdy samochodem. Jak przyjechalem do hotelu, mile powitanie plus szklanka zimnego soku pomaranczowego dla ochlody,torby zaniesli mi do pokoju:) wow!.

«  1  2  3  4  5  6  7  8  9  »

Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.