Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
Wyszukaj artykuł:
Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015, 2017 i 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »


 

KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ PRZED PODRÓŻĄ

Zanim wyjedziesz na wakacje, wycieczkę, czy inny urlop przeczytaj o niezbędnych informacjach przed swoją podróżą.


KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ PRZED PODRÓŻĄ 

1. SPRAWDŹ WAŻNOŚĆ DOKUMENTU
Prosimy pamiętać, że dokumentem uprawniającym do przekroczenia granicy kraju leżącego poza Unią Europejską jest ważny paszport, a w niektórych przypadkach także wiza. Natomiast do krajów należących do Unii Europejskiej mogą Państwo podróżować za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Posiadacze paszportów tymczasowych nie mogą nabyć wizy z systemie E-visa ani na granicy.
Przed każdą podróżą należy koniecznie sprawdzić czy dokument tożsamości jest aktualny i czy spełnia wymogi kraju do którego chcemy się udać. Szczególnie należy zwrócić uwagę na paszport - bardzo często kraje spoza Unii Europejskiej wymagają aby był on ważny jeszcze pół roku od daty opuszczenia destynacji. Dokładne informacje dotyczące procedur wjazdu i wymaganych dokumentów znajdą Państwo na stronie MSZ.

2. GODZINY ODLOTÓW I PRZYLOTÓW
Impreza turystyczna rozpoczyna się i kończy zgodnie z określonym w umowie z Organizatorem terminem wyjazdu i powrotu. Data wyjazdu jest dniem rozpoczęcia Imprezy Turystycznej. Pierwszy i ostatni dzień przeznaczony jest w szczególności na podróż. Dzień odlotu i powrotu wlicza się w całkowity czas trwania Imprezy Turystycznej. Godziny przelotu ustalane są przez przewoźnika w porozumieniu z Urzędem Lotnictwa Cywilnego i mogą ulec zmianie w stosunku do rozkładu lotów zawartego na umowie i stronie internetowej. Do zmiany godziny odlotu może dojść nawet na kilka godzin przed czasem podanym pierwotnie w rozkładzie lotów. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek zmian Klienci będą niezwłocznie informowani. Na lotnisku należy stawić się na 2 lub 3 godziny przed wylotem, w zależności od kraju do którego chcą się Państwo udać.
Prosimy jednak o osobiste, telefoniczne potwierdzenie godziny odlotu na dzień przed planową podróżą. 

3. NA WAKACJACH
Informacja dla Klientów z przelotem czarterowym.
Po wylądowaniu i odebraniu bagaży Klienci powinni zgłosić się do rezydenta (będzie czekał na lotnisku z tabliczką i logo organizatora) - on właśnie pokieruje Klientów do odpowiedniego autokaru, którym będzie realizowany transfer do hotelu. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na komunikaty przekazywane przez rezydenta - najlepiej je od razu zanotować:
* nr telefonu do opiekuna na danej destynacji,
* termin pierwszego spotkania z rezydentem w hotelu,
* godzinę powrotu i zbiórki, które są podawane na 24 godziny przed wylotem, informacje te są także udostępniane Klientom na recepcji lub widnieją na tablicy ogłoszeń.

4. BAGAŻ I MIEJSCA W SAMOLOCIE
W przypadku lotu czarterowego, klient może zabrać 1 sztukę bagażu podręcznego o wadze do 5 kg (i wymiarach nie większych niż 55 x 40 x 20 cm) oraz 1 sztukę bagażu rejestrowanego o wadze 15-23 kg (w zależności od linii lotniczej i destynacji). Każdy nadbagaż podlega opłacie dodatkowej zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Miejsca w samolocie są przydzielane Klientom podczas odprawy biletowo-bagażowej. Osoby, które podejdą razem do odprawy dostają najczęściej miejsca obok siebie.
W przypadku lotu rejsowego / tanimi liniami lotniczymi, Klient może zabrać ze sobą najczęściej mały bagaż podręczny o wielkości zbliżonej do torby laptopowej (wymiary są zależne od linii lotniczej). Większy bagaż podręczny oraz bagaż rejestrowany są najczęściej dodatkowo płatne. Należy pamiętać, że cena dodatkowych bagaży w momencie zakładania rezerwacji jest często niższa.
Przy tego rodzaju przelotach również wybór miejsc w samolocie jest usługą dodatkowo płatną. W sytuacji kiedy Klient nie zdecyduje się na dopłatę, miejsca zostaną losowo przydzielone przez system linii lotniczej - nie ma wtedy gwarancji, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

5. DOBA HOTELOWA  
Doba hotelowa, a co za tym idzie świadczenia hotelowe (np. wyżywienie), w hotelach i apartamentach rozpoczynają się o godzinie 14:00-15:00 (w zależności od obiektu), a kończą się w godzinach 09:00-12:00.
* W przypadku nocnych przylotów do kraju docelowego następujących dzień po dacie rozpoczęcia świadczeń hotelowych np. wylot z Warszawy jest o 22:30 (12.04.2020),  w Grecji lądują Państwo 01:40 (13.04.2020), Goście są kwaterowani od razu po przybyciu do hotelu, co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14:00-15:00 dnia podanego na dokumencie podróży (12.04.2020), a kończy się z momentem wykwaterowania, jednak nie później niż na koniec ostatniej doby.
* W przypadku przylotów do kraju docelowego w tym samym dniu, w którym nastąpił wylot, kwaterowanie odbywa się standardowo w godzinach 14:00-15:00. Gdy przylot nastąpi rano trzeba będzie poczekać. Goście najczęściej otrzymują wtedy pokój do składowania bagażu.
* W przypadku lotów powrotnych do kraju następujących po zakończeniu ostatniej doby hotelowej, należy opuścić pokoje do godz. 10:00 w dniu wykwaterowania.
* W przypadku wylotów z destynacji w godzinach popołudniowych/wieczornych, Goście są wykwaterowani do godziny 10:00. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej (w miarę dostępności pokoi w hotelu). Jeżeli Klient życzy sobie przedłużyć dobę w pokoju, powinien bezpośrednio załatwić wszystkie formalności z recepcją hotelową - usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem hotelarza dostępnym na recepcji.

6. OFERTA AUTOKAROWA 
Często zdarza się, że trasy krajowe pokonywane są innymi pojazdami niż autokary docelowe (np. mikrobusami, taksówkami, autami osobowymi, pociągiem, innymi autokarami). Tym samym należy liczyć się z przesiadką w jednym z głównych miast, gdzie zjeżdża się kilka różnych autokarów. Przejazdy antenowe są ostatecznie potwierdzane na ok. 7 dni przed startem imprezy.  Czas trwania przesiadek ok. 30 min.
W dniu wyjazdu należy pojawić się na miejscu zbiórki około 15 minut przed planowaną godziną wyjazdu.
W przypadku imprez objazdowych podany przy ofercie program imprezy jest programem ramowym - kolejność zwiedzania może ulec zmianie, a decyzje o kolejności zwiedzania podejmuje pilot. Podane przy ofercie kwoty za bilety wstępu są orientacyjne i mogą one ulec zmianie niezależnie od Biura Podróży, dlatego też prosimy o powiększenie funduszu na pokrycie ewentualnych podwyżek cen biletów.
Biuro Podróży nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia autokarów i transferów spowodowane czynnikami niezależnymi od biura (warunki atmosferyczne, przejścia graniczne, blokady, strajki). 

7. UBEZPIECZENIE 
Każdy Klient jest objęty standardowym ubezpieczeniem KL, NNW. Klienci dotknięci chorobami przewlekłymi lub Klienci którzy chcą podwyższyć kwotę swojego ubezpieczenia powinni się doubezpieczyć. Dodatkowe zapytania o rozszerzenie ubezpieczenia na wyższe stawki, ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji, ubezpieczenia Ski i OC i inne warianty prosimy kierować do naszych konsultantów.

8.  ZANIM WYJEDZIESZ - PRZECZYTAJ
* Aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju znajdą Państwo na Stronie Ministerstwa spraw Zagranicznych link do MSZ.  
* Informacje związane z podróżami w dobie pandemii COVID-19 znajdą Państwo w osobnym artykule na naszej stronie.




 
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE