71 340 50 50
info 801-000-701
pn-pt: 8-22, so: 9-19, ni: 13-20
e-Gazele Biznesu 2015 i 2017 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Rzetelna firma Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
Wyszukaj artykuł:
Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Gwarancja Organizatora
Od 2015 roku jesteśmy Touroperatorem i posiadamy Gwarancję ubezpieczeniową.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015 i 2017 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »


 

KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ PRZED PODRÓŻĄ

Zanim wyjedziesz na wakacje, wycieczkę, czy inny urlop przeczytaj o niezbędnych informacjach przed swoją podróżą.


KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ PRZED PODRÓŻĄ 

1. SPRAWDŹ WAŻNOŚĆ DOKUMENTU
Pamiętaj, że dokumentem uprawniającym do przekroczenia granicy jest ważny paszport, a w niektórych krajach wiza. Natomiast do krajów należących do Unii Europejskiej możesz podróżować za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Posiadacze paszportów tymczasowych nie mogą nabyć wizy z systemie E-visa ani na granicy.

2. GODZINY ODLOTÓW I PRZYLOTÓW
Impreza turystyczna rozpoczyna się i kończy zgodnie z określonym w umowie z Organizatorem terminem wyjazdu i powrotu. Data wyjazdu jest dniem rozpoczęcia Imprezy Turystycznej. Pierwszy i ostatni dzień przeznaczony jest w szczególności na podróż. Dzień odlotu i powrotu wlicza się w całkowity czas trwania Imprezy Turystycznej. Godziny przelotu ustalane są przez przewoźnika w porozumieniu z Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Mogą one ulec zmianie w stosunku do rozkładu lotów zawartego na umowie i stronie internetowej. Do zmian godzin odlotów może dojść nawet na kilka godzin przed planowanym rozkładem. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek zmian Klienci będą niezwłocznie informowani. Na lotnisku należy stawić się na 2 lub 3 godziny przed odlotem, w zależności od miejsca wylotu. 
Prosimy jednak o osobiste, telefoniczne potwierdzenie godziny odlotu na dzień przed planową podróżą. 

3. NA WAKACJACH
Informacja dla Klientów z przelotem czarterowym - po wylądowaniu i odebraniu bagaży Klienci powinni zgłosić się do rezydenta (będzie czekał na Państwa na lotnisku z tabliczką i logo Organizatora), który pokieruje Klientów do odpowiedniego autokaru, którym będzie realizowany transfer do hotelu. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na pierwsze komunikaty Rezydenta oraz zapisanie :
* nr telefonu do opiekuna na danej destynacji
* zapisanie terminu pierwszego spotkania z rezydentem w hotelu
* godziny powrotu i zbiórki są podawane na 24h przed wylotem, informacje są udostępniane Klientom na recepcji lub widnieją na tablicy ogłoszeń

4. BAGAŻ 
W przypadku lotu czarterowego, klient może zabrać bagaż podręczny do 5kg ( o wymiarach nie większych niż 55 x 20 x 40cm) oraz 1 sztukę bagażu rejestrowanego o wadze od 15-20kg ( w zależności od linii lotniczej). Każdy nadbagaż podlega opłacie dodatkowej zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika - w przypadku lotu rejsowego/ tanimi liniami lotniczymi , Klient może zabrać ze sobą bagaż podręczny do 10kg – proszę o zapoznanie się z umową i informacjami od konsultanta. Wymiary są zależne od linii lotniczej. Bagaż rejestrowany najczęściej jest dodatkowo płatny.

5. DOBA HOTELOWA  
Doba hotelowa, a co za tym idzie świadczenia hotelowa (np. wyżywienie), w hotelach i apartamentach kończy się od 10:00-12:00 (w zależności od hotelu), a rozpoczyna się w godz. 14:00-15:00. W przypadku lotów powrotnych do kraju następujących po zakończeniu ostatniej doby hotelowej, należy opuścić pokoje do godz. 10:00 w dniu wykwaterowania. Goście najczęściej otrzymują pokój do składowania bagażu.
* w przypadku nocnych przylotów do kraju docelowego, następujących dzień po dacie rozpoczęcia świadczeń hotelowych np. wylot z Warszawy jest o 22:30 (12.04.2018),  w Grecji lądują Państwo 01:40 (13.04.2018) Goście są kwaterowani po przybyciu do hotelu- co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14:00-15:00 dnia podanego na dokumencie podróży, a kończy się z momentem wykwaterowania, jednak nie później niż koniec ostatniej doby.
* w przypadku wylotów w godzinach popołudniowych/wieczornych , Goście są wykwaterowani do godziny 10:00. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej ( w miarę dostępności pokoi w hotelu) Jeżeli Klient życzy sobie przedłużyć dobę w pokoju powinien bezpośrednio załatwić wszystkie formalności z recepcją hotelową- usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem hotelarza, dostępnym na recepcji.

6. OFERTA AUTOKAROWA 
Często zdarza się, że trasy krajowe pokonywane są innymi pojazdami niż autokary docelowe (np. mikrobusami, taksówkami, autami osobowymi, pociągiem innymi autokarami). Tym samym należy liczyć się z przesiadką w jednym z głównych miast, gdzie zjeżdża się kilka różnych autokarów. Przejazdy antenowe są ostatecznie potwierdzane na ok. 7 dni przed startem imprezy.  Czas trwania przesiadek ok. 30 min.
W dniu wyjazdu należy pojawić się na miejscu zbiórki około 15 minut przed planowaną godziną wyjazdu.
W przypadku imprez objazdowych podany przy ofercie program imprezy jest programem ramowym - kolejność zwiedzania może ulec zmianie, a decyzje o kolejności zwiedzania podejmuje pilot. Podane przy ofercie kwoty na bilety wstępu/ceny biletów wstępu są orientacyjne i mogą one ulec zmianie niezależnie od Biura Podróży, dlatego też prosimy o powiększenie funduszu na pokrycie ewentualnych podwyżek cen biletów.
Biuro Podróży nie ponosi odpowiedzialności za spóźnienia autokarów i transferów spowodowane czynnikami niezależnymi od biura (warunki atmosferyczne, przejścia graniczne, blokady, strajki). 

7. UBEZPIECZENIE 
Każdy Klient jest objęty standardowym ubezpieczeniem KL, NNW. Klienci dotknięci chorobami przewlekłymi lub Klienci którzy chcą podwyższyć kwotę swojego ubezpieczenia powinni się doubezpieczyć. Dodatkowe zapytania o rozszerzenie ubezpieczenia na wyższe stawki, ubezpieczenia od Kosztów Rezygnacji, ubezpieczenia Ski i OC i inne warianty prosimy kierować do naszych konsultantów.

8.  ZANIM WYJEDZIESZ - PRZECZYTAJ
Aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju znajdą Państwo na Stronie Ministerstwa spraw Zagranicznych link do MSZ.  





 
ZADZWOŃ
infolinia: 801 000 701
tel.kom: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA