Żałoba

Opinie: wysoki standard hotelu

Brakuje Ci czasu, by znaleźć
odpowiednią ofertę?
Przygotujemy ją dla Ciebie!
@ Zostaw kontakt
Gwarancje Traveliada.pl

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Gazele Biznesu
W 2015, 2017 i 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Nagrody i Dyplomy
Jesteśmy regularnie nagradzani przez Touroperatorów. Sprawdź »

Podróże w czasach portali społecznościowych

Jeszcze dwadzieścia lat temu, wysyłaliśmy znajomym pocztówki z wakacji. Jeszcze 30 lat temu, żeby upamiętnić swoje wakacje kupowaliśmy drogie kolorowe filmy robiliśmy odbitki u fotografa po powrocie z wakacji...

Dzisiaj każdy z nas ma na wakacjach przy sobie smartfona, który jest nie tylko telefonem, ale też aparatem fotograficznym, kamerą i daje nam, dzięki internetowi, całodobowy dostęp do naszych znajomych i przyjaciół. Nasz smartfon stał  naszym codziennym towarzyszem i jednym z najważniejszych towarzyszy na wakacjach.

Według badań przeprowadzonych przez Google internet, a zwłaszcza portale społecznościowe odgrywają kluczową rolę w organizowaniu przez nas swojego wypoczynku. Wchodzimy na jeden z portali społecznościowych, a kont na nich mamy coraz więcej. Cały świat oszalał na punkcie statusów, twittów, meldowania się, wrzucania zdjęć. Jesteśmy online, Internet zmienił nasze życie, w tym również przedefiniował pojęcie tradycyjnej turystyki.

Przeglądamy zdjęcia z wakacji znajomych i nieznajomych i zaczynamy marzyć o podróżach, pięknych hotelach i plażach zwiedzaniu itp.  Nawet nie wiemy kiedy zaczynamy planować nasz wymarzony wyjazd.  Klikamy na profile biur podróży, agencji turystycznych, hoteli, hosteli, linii lotniczych, przewoźników autokarowych, wyszukiwarek i porównywarek cen biletów lotniczych. Kilka kliknięć w domowym zaciszu i na bieżąco widzimy wszystko, co nas interesuje. Czytamy opinie, komentarze i porady na facebooku. Potem szukamy okazji i rezerwujemy oczywiście on line nasze wakacje.  Kiedy jesteśmy już na urlopie cieszymy się wyjazdem i dzielimy się ze znajomymi i nieznajomymi naszą przygodą: udostępniamy zdjęcia, opinie i komentarze na temat biur podróży, hoteli linii lotniczych, restauracji i miejsc w których byliśmy.

Nasi znajomi i nieznajomi widzą nasze opinie, zdjęcia, komentarze i rodzą się w nich marzenia o wspaniałych podróżach. Polub naszą stronę na facebooku: Traveliada.pl

Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.