Sandy Haven
kod oferty: 250448 - 200 - 18788
0.0 / 10
last minute
Długość pobytu:7 dni
/ zmień
Typ dojazdu:samolot (Deutsche Lufthansa AG/-)
Wylot z:Warszawa
/ zmień na inne miasto wylotu
Wyżywienie:BB (śniadania)
/ zmień
Liczba osób:2 osoby (2 osoby dorosłe)
/ zmień
Data wyjazdu:
WAW
12.06.2024 06:25 -MBJ
12.06.2024 20:35/ zmień
Data powrotu:
MBJ 19.06.2024 22:15 - WAW 20.06.2024 21:30
Udogodnienia:
zobacz więcej
Udogodnienia dla hotelu
region nadmorski
egzotyka
dla seniorów
Ocena: 0.0/10
cena od 9573 zł /os.
7 dni / 1 osoba
Kup wakacje na raty!
Gwarancja Najniższej Ceny. Za tą wycieczkę płacisz tak, jak u Organziatora.
Ta oferta jest chroniona przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 100% zwrotu kwoty wpłaconej przez klienta.
Zmiana parametrów
- wyszukaj inne terminy -
- wyszukaj inne terminy -
Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Ilu dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Wybierz rodzaj zakwaterowania
Cena całkowita
trwa ładowanie danych, proszę czekać ....
Rezerwacja
[Zamknij]
Łącznie do zapłaty
wyślij rezerwacje
HOTEL Sandy Heaven Jamaica
Naszym zdaniem
Jeden z lepszych hoteli w tej części wyspy. Położony bezpośrednio przy plaży. Zapewniaja dostęp do wszystkich okolicznych atrakcji. Dobry stosunek ceny do jakości.
Położenie
W miejscowości Negril, przy jednej z najdłuższych i najładniejszych plaży na wyspie. Wokół znajduje się wiele restauracji, sklepów z pamiątkami, barów z muzyką na żywo i dyskotek. Odległość do lotniska Montego Bay to ok. 80 kilometrów.
Wyposażenie
Lobby, całodobowa recepcja, restauracja Bongos, grill bar, beach bar, premium bar, parking, siłownia, spa, basen, sala konferencyjna, sklep z pamiątkami, leżaki na plaży, bezprzewodowy internet.
Pokoje
Hotel posiada 35 pokoi w 5 różnych kategoriach. Do wyboru: Superior: sypialnia (łóżko king size/twin), łazienka (prysznic, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor, klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 42 m2. Do wyboru widok na tropikalny ogród lub na morze. Junior Suite: sypialnia (łóżko king size), łazienka (prysznic, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 43 m2. Do wyboru widok na tropikalny ogród lub na morze. Deluxe Ocean Front: sypialnia (łóżko king size), łazienka (prysznic, wanna, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor, klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 45 m2. Widok na morze.
Wyżywienie
BB - śniadania. Posiłki są serwowane w restauracji Bongos i grill barze. Dodatkowo w hotelu funkcjonuje beach bar i premium bar, gdzie swrwowane są przekąski oraz napoje.
Sport i rozrywka
Basen, siłownia, jacuzzi. Dodatkowo płatne: spa i sporty wodne.
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Powrót do Polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej. https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Naszym zdaniem
Jeden z lepszych hoteli w tej części wyspy. Położony bezpośrednio przy plaży. Zapewniaja dostęp do wszystkich okolicznych atrakcji. Dobry stosunek ceny do jakości.
Położenie
W miejscowości Negril, przy jednej z najdłuższych i najładniejszych plaży na wyspie. Wokół znajduje się wiele restauracji, sklepów z pamiątkami, barów z muzyką na żywo i dyskotek. Odległość do lotniska Montego Bay to ok. 80 kilometrów.
Wyposażenie
Lobby, całodobowa recepcja, restauracja Bongos, grill bar, beach bar, premium bar, parking, siłownia, spa, basen, sala konferencyjna, sklep z pamiątkami, leżaki na plaży, bezprzewodowy internet.
Pokoje
Hotel posiada 35 pokoi w 5 różnych kategoriach. Do wyboru: Superior: sypialnia (łóżko king size/twin), łazienka (prysznic, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor, klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 42 m2. Do wyboru widok na tropikalny ogród lub na morze. Junior Suite: sypialnia (łóżko king size), łazienka (prysznic, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 43 m2. Do wyboru widok na tropikalny ogród lub na morze. Deluxe Ocean Front: sypialnia (łóżko king size), łazienka (prysznic, wanna, suszarka, ręczniki), taras/patio, telewizor, klimatyzacja, internet bezprzewodowy. Powierzchnia: ok. 45 m2. Widok na morze.
Wyżywienie
BB - śniadania. Posiłki są serwowane w restauracji Bongos i grill barze. Dodatkowo w hotelu funkcjonuje beach bar i premium bar, gdzie swrwowane są przekąski oraz napoje.
Sport i rozrywka
Basen, siłownia, jacuzzi. Dodatkowo płatne: spa i sporty wodne.
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Powrót do Polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej. https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przedstawione w ofercie godziny podawania posiłków a także działanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, prośby Gości, warunki pogodowe lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
dotyczące tej oferty
Gwarancje Traveliada.pl
Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.
Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.
Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.
Gwarancja Najniższej Ceny
Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.
Wycieczki w Traveliada.pl
Posiadamy podpisane umowy z największymi Touroperatorami działającymi w Polsce. W jednej wyszukiwarce możesz porównać wszystkie oferty.
Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.
Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.
Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.
Gwarancja Najniższej Ceny
Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.
Wycieczki w Traveliada.pl
Posiadamy podpisane umowy z największymi Touroperatorami działającymi w Polsce. W jednej wyszukiwarce możesz porównać wszystkie oferty.
Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: /10
Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
+ dodaj opinie
Nasi klieci przeglądali tą ofertę 2 razy w ciągu ostatnich 24 godzin