Żałoba
71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy

Atlantica Porto Bello Royal

standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu
kod oferty: 150009 - 224 - KGSBERO
Kup wakacje na raty!
Gwarancja Najniższej Ceny. Za tą wycieczkę płacisz tak, jak u Organziatora.
Ta oferta jest chroniona przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 100% zwrotu kwoty wpłaconej przez klienta.
Zmiana parametrów
- wyszukaj inne terminy -
Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Ilu dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Wybierz rodzaj zakwaterowania
Cena całkowita
trwa ładowanie danych, proszę czekać ....
Rezerwacja
[Zamknij]
Dane osoby wypełniającej formularz rezerwacji

Imię
Nazwisko
Data urodzenia
Ulica nr /
Miejscowość kod
Email
Telefon
Telefon kom.
Sposób zapłaty
 

Dane uczestników wycieczki
Uczestnik 1
Uczestnik 2

Pytania do rezerwacji

Usługi dodatkowo płatne:

Parking przy lotnisku (Warszawa)
145 zł / 7 dni
Ubezpieczenie od kosztów Rezygnacji wynosi 2,9% od całości
Dodatkowo płatne ubezpieczenie (wyższa suma, choroby przewlekłe, SKI i OC)
do uzgodnienia

Dodanie do newslettera

Zapisuję się do newslettera www.traveliada.pl.

Wymagane oświadczenia

Oświadczam że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa biura podróży.
Oświadczam że zapoznałem się z "regulaminem Traveliada.pl".    Koniecznie zapoznaj się przed wyjazdem.
Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traveliada.pl, NIP: 751-151-79-72, REGON: 081065539, Rejestr Organizatorów Marszałka Dolnośląskiego nr 583, adres siedziby: ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.

UWAGA! Prosimy zapoznanie się z warunki uczestnictwa i regulaminem Traveliada.pl
Łącznie do zapłaty
wyślij rezerwacje




 
Ważne informacje!
UWAGA:
Polski rezydent na miejscu i bagaż podręczny i rejestrowany (20 kg + 5 kg). Możliwość wykupienia polskich wycieczek fakultatywnych.

Hotel Atlantica Porto Bello Royal *****
Hotel zarówno dla rodzin jak i dla par. Położenie - bezpośrednio przy piaszczystej plaży, formuła ultra all inclusive, szeroki wybór restauracji, bardzo wysoki standard zaspokoją najbardziej wymagających klientów.

Położenie:
Hotel położony 4 km od Kardameny, 30 km od miasta Kos, 9 km od lotniska. Na przeciwko hotelu znajduje się przystanek autobusowy.

Plaża:
Bezpośrednio przy hotelu. Plaża piaszczysta. Leżaki i parasole bezpłatne, za kaucją możliwość wynajęcia ręczników kąpielowych.

Hotel:
Hotel wybudowany w 2004 roku. Na terenie hotelu znajduje się recepcja, WI-FI w lobby, sklep z pamiątkami, mini market, fryzjer, sejf, wypożyczalnia samochodów, 3 sale konferencyjne, restauracja główna "Andromerra", 3 restauracje a la carte, 3 bary, 11 basenów. Leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, za kaucją możliwość wypożyczenia ręczników kąpielowych. Hotel akceptuje zwierzęta o wadze do 5 kg (na zapytanie). Parę razy dziennie bezpłatny bus hotelowy do Kardameny. Kategoria lokalna 5*.

Pokoje:
Hotel posiada 292 klimatyzowanych pokoi z łazienką i toaletą oraz balkonem lub tarasem. Pokoje wyposażone są w telefon, telewizor, lodówkę, suszarkę do włosów, sejf. Rodzaje pokoi: standardowe DBL z możliwością 1 dostawki; DBL z widokiem na morze z możliwością 1 dostawki; junior suite z możliwośćią 2 dostawek (pokój dzienny i sypialnia dodatkowo wyposażone w udogodnienia do parzenia kawy lub herbaty oraz z zejściem do basenu).

Wyżywienie:
Ultra All Inclusive oferuje:
śniadania 07:30-10:30, obiady 12:30-14:00, kolacje 19:00-21:30; późne śniadanie 10:30-11:00. Zimne i ciepłe przekąski dostępne są między posiłkami w godzinach 10:00-18:00, drobne przekąski w godzinach 23:30-00:30, lody w godzinach 15:00-23:00, podwieczorek (herbata i ciastka) w godzinach 16:30-17:30. Koszyk pinknikowy (wymagana wcześniejsza rezerwacja). Lokalne napoje alkoholowe oraz napoje bezalkoholowe dostępne są w godzinach 10:00-01:00 (wszelkie napoje podawane są w szklankach lub kubkach plastikowych), ciepłe napoje dostępne są w godzinach 07:30-01:00. Mini barek uzupełniony raz (w dniu zakwaterowania) wodą mineralną oraz napojami bezalkoholowymi.

Sport i rozrywka:
Bezpłatnie:
tenis ziemny, tenis stołowy, boccia, rzutki, piłka plażowa, fitness center (dla osób powyżej 18 roku życia), aerobik, aquaaerobik, jacuzzi, wprowadzenie do nurkowania w basenie (1 godzina), kajaki, rowery wodne.
Odpłatnie: centrum SPA, sporty wodne na plaży, manicure, pedicure. Wieczorne animacje, w szczycie sezonu z muzyką na żywo.

Dla dzieci:
Plac zabaw, brodzik z małą zjeżdżalnią, mini klub dla dzieci w wieku 4-11 lat, łóżeczka dla dzieci do lat 2, wysokie krzesełka w restauracji, opiekunka (na zapytanie, za dodatkową opłatą).

Cena zawiera:
przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, noclegi, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie KL i NNW, opiekę polskojęzycznego rezydenta. 

Cena nie zawiera:
własnych wydatków.

strona internetowa:
www.atlanticahotels.com

Przedstawione w ofercie godziny podawania posiłków a także działanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, prośby Gości, warunki pogodowe lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Wycieczki fakultatywne
Wycieczki fakultatywne - Kos

Olympos - odwiedziny w żywym muzeum Grecji. Wyjazd po śniadaniu, przejazd przez Arkassa i malutkie Finniki. Po drodze można zobaczyć sąsiadującą z Karpathos wyspę Kassos i podziwiać bujną zieleń spływającą do morza. Przejazd przez wioskę Spoa po wschodniej stronie wyspy. Dojazd do Olympos. Ta wyjątkowa średniowieczna miejscowość znajduje się wysoko w górach i nie jest widoczna od strony morza. Dziś życie toczy się tam jak kiedyś. Spacerując po wąskich uliczkach można spotkać lokalne kobiety ubrane w kolorowe folklorystyczne kostiumy. Przejście przez starą tradycyjną piekarnię, okazja do odwiedzin typowego domu karpackiego z małymi, drewnianymi meblami i starannie wykonanymi, wciąż działającymi narzędziami. Zwiedzanie katedry „Marii Dziewicy”. W pobliżu można spróbować pysznego lokalnego posiłku „Makarounes” – rodzaj spaghetti, „Lachanopites” (dodatkowo płatne). W drodze powrotnej przystanek na przepięknej plaży w Lefkos z malowniczym widokiem na 3 zatoki. Tam okazja do kąpieli w krystalicznie czystych wodach. Możliwość spróbowania pysznych świeżych ryb w tawernach przy morzu (płatne dodatkowo). Powrót do Pigadii w godzinach popołudniowych. Warto zabrać: strój kąpielowy, krem z filtrem, wygodne buty, aparat, kapelusz. Wycieczka całodzienna. Cena - ok. 42 EUR, dzieci 2-12 lat: ok. 21 EUR (zawiera: wejście do Olympos House).

Niebieski dzień
– rejs z Pigadii wzdłuż wschodniego wybrzeża. Pierwszy przystanek - plaża Kato Lakkos z krystalicznie czystą turkusową wodą, do której nie można dojechać samochodem. Na miejscu kąpiel, opalanie i barbeque. Kolejny przystanek to przepiękna plaża Apella oraz Kyra Panagia. Snurkowanie. Powrót do portu Pigadia. Warto zabrać: strój kąpielowy, krem z filtrem, kapelusz, wygodne buty, aparat. Wycieczka całodzienna statkiem. Cena - ok. 35 EUR, dzieci 2-12 lat: ok. 18 EUR (zawiera transfer do i z portu, rejs oraz barbeque).

Saria – piracka wyspa – Rejs na opustoszałą wyspę Sarię. Wejście na Agios Zachara ze spektakularnym widokiem na plażę, wspinaczka na punkt obserwacyjny z Kaplicą św. Zachariusza. Okazja do kąpieli na pięknej, żwirowej plaży Palatia z turkusową wodą. Niesamowite wrażenie robi kąpiel w morskich jaskiniach - widoki pod tak czystą wodą w otoczeniu skał i bliskość z naturą to jeden z głównych powodów, dla których z pewnością warto zajrzeć na wyspę. Na zakończenie grill na wybrzeżu (dodatkowo płatny). Powrót do Pigadii. Warto ze sobą zabrać: strój kąpielowy, krem z filtrem, kapelusz, wygodne buty, aparat. Rejs całodzienny z przewodnikiem. Cena - ok. 42 EUR, dzieci 2-12 lat (zawiera: transfer do i z portu, rejs oraz wycieczkę).

Karpacka noc
- dołącz do wspaniałej zabawy na Karpathos w Amoopi! Spróbuj tamtejszych specjałów i wina przy dźwiękach folklorystycznej muzyki w tawernie na świeżym powietrzu. I otwórz się na nowe i nieznane! Naucz się karpackiego tańca, obejrzyj występ małego, tradycyjnego zespołu i posłuchaj popularnej greckiej piosenki „bouzouki”. Warto ze sobą zabrać: aparat, wygodny strój. Wycieczka wieczorna, start. ok. 20.00. Cena - ok. 38 EUR, dzieci 2-12 lat: ok. 19 EUR.

Zakupowe szaleństwo – zakupy w Pigadii! Przejazd do miasta, spacer po promenadzie. Zakup pamiątek. Powrót do hotelu na kolację. Wycieczka wieczorna dla gości Bluu Bahari. Cena - ok. 15 EUR, dzieci 2-12 lat: ok. 8 EUR.
 
Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Informacje o wycieczkach fakultatywnych aktualne na 23.01.2020r., ceny mogą ulec zmianie.


Uwaga! Zamieszczone powyżej opisy wycieczek fakultatywnych są podane wyłącznie informacyjnie i nie stanowią oferty handlowej. Nie gwarantujemy, że będą one wszystkie realizowane. Pełny wykaz dostępnych atrakcji fakultatywnych wraz z ich aktualnymi cenami jest dostępny u naszych rezydentów.
Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
Treść zapytania
Imię
Nazwisko
Email
Nr telefonu
Zapisuję się do newslettera
    Oświadczam, iż ukończyłem/am 16 rok życia i zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Traveliada.pl, NIP: 751-151-79-72, REGON: 081065539, Rejestr Organizatorów Marszałka Dolnośląskiego nr 583, adres siedziby: ul. Celtycka 6, 54-153 Wrocław, w celu marketingowym, wysyłania newslettera oraz prowadzenia konta w sklepie. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Strona stosuje profilowanie użytkowników m.in. za pośrednictwem plików cookies, w tym analitycznych, o czym więcej w Polityce Prywatności.
[zobacz więcej...]
wyślij
Gwarancje Traveliada.pl

Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.

Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.

Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.

Gwarancja Najniższej Ceny
Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

Wycieczki w Traveliada.pl
Posiadamy podpisane umowy z największymi Touroperatorami działającymi w Polsce. W jednej wyszukiwarce możesz porównać wszystkie oferty.

Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.

Opinie klientów dotyczące hotelu

Średnia wszystkich ocen:  7.1/10
Autor: Jarek
Wyjazd: sierpień 2023
nie polecam tego hotel
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 2/10
Zalety:
Piękne baseny i widoki
Wady:
1. Długie oczekiwanie za pokojem 2. Co 15 minut latające samoloty 3. Nie kompetentna obsługa 4. Długie kolejki do restauracji 5. Kradzież z pokoi przez personel 6. Nie zawsze posprzątany pokój, 7. Mrówki w pokojach
Opis:
Po pierwsze po przylocie, gdy do Hotelu dotarliśmy około godziny 9 na pokoje musieliśmy czekać do godziny 15. Szczerze jeszcze w całym moim życiu się nie spotkałem, żeby po przylocie zaznaczam w 5 gwiazdkowym Hotelu czekać aż tyle czasu na pokój. Po otrzymaniu pokoju Nr 104 Pani Justyna z Recepcji uprzejmie nas poinformowała, że nasze pokoje się znajdują piętro niżej więc mamy zjechać sobie windą z walizkami. Po zjechaniu windą niestety nie mogliśmy znaleść naszego pokoju, pytając miejscowych przy Hotelowym sklepiku również nie umieli nam pomóc w tej kwestii. W końcu po około pół godzinie szukania i krążenia po korytarzach okazało się, że nasze pokoje są jeszcze piętro niżej (oczywiście, żadnych oznaczeń do tych pokoi nie było) a co najgorsze z 3 dużymi walizkami musieliśmy drałować jeszcze po stopniach na dół i co się okazało NASZE POKOJE BYŁY W SAMEJ PIWNICY!!!!!!! Czy to zasługuje na 5 gwiazdek ??????? Zaznaczę tylko, że po zakwaterowaniu i obejściu owej piwnicy okazało się, że do naszych pokoi był swobodny dostęp i dojazd meleksem, który był proponowany innym klientom a nam nie zostało to zaproponowane , gdyż Pani Justyna z recepcji stwierdziła, ze dojedziemy do swoich pokoi winda ale nie wspomniała że pokoje znajdują się w piwnicy do której musieliśmy ciężkie prawie 20 kg walizki dźwigać po schodach. Uważam to za karygodne, żebyśmy musieli dzwigać walizki w 5 gwiazdkowym Hotelu gdzie był dojazd meleksem, który by nas podwiózł tak na prawdę pod same drzwi. Kolejna rzecz, która była karygodna w 5 gwiazdkowym Hotelu to stado mrówek w pokoju. Po zgłoszeniu na recepcji faktu istnienia mrówek u nas w pokoju Pan z recepcji bezczelnie mi się zapytał czy sam sobie popsikam preparatem na mrówki. Oczywiście powiedziałem, że chyba sobie żarty stroi i że oni maja to zrobić bo to ich obowiązek nie mój. Kolejnym absurdem były kolejki do restauracji, aby usiąść i się w spokoju najeść. W takiej kolejce staliśmy nie raz po 10-15 minut aby otrzymać stolik, a w jeden dzień była sytuacja, że weszliśmy sami i usiedliśmy przy wolnym stoliku to Pan z obsługi restauracji NAS wyprosił i powiedział, że mamy wyjść i czekać w kolejce aż ON nas poprosi do stołu. ABSURD !!!!!!! No i niestety kolejna najbardziej przykra dla nas sytuacja to to, że z naszego pokoju z męskiej torebki, która zaznaczam nie leżała na samym wierzchu tylko była schowana w szafce pod telewizorem zginęły nam pieniądze. W ten dzień oczywiście jak codziennie była u nas sprzątaczka ale oprócz tego, że zabrała nam pieniądze i drugą kartę do pokoju, która była pozostawiona w pokoju nie było zrobione nic (nie było posprzątane, nie były powymieniane ręczniki, ani dołożony papier toaletowy) czyli na to wychodzi, że w ten dzień sprzątaczka weszła tylko po to aby przeryć nam szafki i ukraść pieniądze. Oczywiście fakt kradzieży został zgłoszone zarówno u rezydenta polskiego z ITAKi jak i w recepcji u Menagera. Niestety jedyne do czego ograniczył się Menager Hotelu to do wydruku z komputera rejestru wejść i wyjść naszych i między czasie sprzątaczki. Było wyraźnie widać, że my byliśmy ok 10 godz. w pokoju a potem wróciliśmy koło 14 godz., między czasie było odbicie karty sprzątaczki, która była i tak jak wyżej pisałam nic nie zrobiła a pieniędzy i karty od naszego pokoju nie było. Na zadane pytanie Menagerowi co z tym zrobi i dlaczego nie ma tej Pani tutaj z nami, żeby się wytłumaczyła odpowiedział, że on jej za rękę nie złapał i nie może jej wezwać (czyli co na to wychodzi, że personel za przyzwoleniem menagera może sobie kraść ile chce bo nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji). Hotel 5 gwiazdkowy to moim zdaniem nawet jakbym zostawił pieniądze na samym wierzchu to nie powinny one być tknięte to jest HOTEL 5 gwizdkowy a nie 2 czy 3. Renoma Hotelu, który otrzymuje 5 gwiazdek powinna świadczyć przede wszystkim o zaufaniu i dobrym traktowaniu klientów a w tym Hotelu uważam, że nie ma ani jednego ani drugiego. Pragnę również zaznaczyć, iż jak poprosiliśmy menagera o wezwaniu policji, aby zgłosić kradzież to nas straszył, że za przyjazd policji będziemy musieli zapłacić 100 EURO po czym na drugi dzień się tego wyparł, że tak nie powiedział (zaznaczam, że nie byliśmy sami przy tej rozmowie tylko był z nami polski rezydent z Itaki oraz 6 świadków tej rozmowy). A co najdziwniejsze w tym wszystkim, że przy zgłoszeniu kradzieży oraz karty pokojowej nic z tym nie zrobiono nie wyjaśniono gdzie jest moja druga karta z pokoju przecież wystarczyło by wziąść tą sprzątaczkę w ten dzień na naszą rozmowę i przeszukać czy ma naszą karę i wszystko by było jasne (zresztą jak dla mnie tak było jasne bo sprzątaczka była odbita swoją karta w tym dniu a nic nie było zrobione w tym pokoju oprócz kradzieży pieniędzy) ale nie po co się fatygować!!!!!! No i oczywiście przy zdawaniu karty od pokoju przy wyjeździe też nie było żadnego zdziwienia ani pytania dlaczego oddaje jedną kartę a nie dwie . Czy to jest normalne czy tylko mi się tylko wydaje dziwne ??????? Powiem tak moje rozczarowanie do 5 gwiazdkowego hotelu jest ogromne. Byłem już w wielu miejscach w wielu hotelach ale to co nas spotkało w tym hotelu się w głowie nie mieści.
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:

dla rodzin z dziećmi
dla osób aktywnych
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Czystość:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Obsługa:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Atrakcje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Aquapark:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Dla dzieci:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jakość wifi:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Przestrzenie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2023-08-18
Autor: Andrzej
Wyjazd: sierpień 2012
Ocena ogólna: 10/10
Cena/jakość: 9/10
Opis:
Hotel o bardzo dobrym standardzie, duży, ale dzięki niskiej zabudowie nie czuliśmy się przytłoczeni. Największym atutem jest tutaj zdecydowanie kompleks basenów, całość jest bardzo przyjemna dla oka. Z obsługą nie mieliśmy żadnych problemów, jeśli o coś prosiliśmy, szybko nam pomagali. Smakosze będą zadowoleni zwłaszcza z deserów.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Atrakcje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Dla dzieci:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Przestrzenie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2013-04-05
+ dodaj opinie
Nasi klieci przeglądali tą ofertę 2 razy w ciągu ostatnich 24 godzin
Ostatnia rezerwacja do Grecji na naszym portalu miała miejsce 4 dni temu

Zdjęcia z hotelu: Atlantica Porto Bello Royal

Opinie o hotelu Atlantica Porto Bello Royal
powrót do góry
ZADZWOŃ
infolinia: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
NEWSLETTER
Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
Akceptujemy płatności kartami:
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE